R
Raderad medlem 6459
Nä men du får leva utan den bekräftelsen. HA!Fast det kan ingen ändå se. HA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä men du får leva utan den bekräftelsen. HA!Fast det kan ingen ändå se. HA!
Japp, götelabôrgare sysslar med att bygga undermålig landsvägsfordon som de kallar lastvagnar, rösta på KPML(r) och lyssna på Knutna NävarFast jag trodde alla götelabôrgare var vänstervridna?! Pga industrierna Volvo, SKF osv?
Stalin! Hurra nu kommer snart lbb och höjer nivån på trådenJapp, götelabôrgare sysslar med att bygga undermålig landsvägsfordon som de kallar lastvagnar, rösta på KPML(r) och lyssna på Knutna Nävar
P.S
Riktiga lastbilar tillverkas som alla vet i Södertälje
D.S
Inte på det där fjolliga miljöfeministviset, fattar la du! Här är vi mer prrrrroletära!Fast jag trodde alla götelabôrgare var vänstervridna?! Pga industrierna Volvo, SKF osv?
Fast ni Stockholmsongar fick säkert bara läsa sånt som "Bettan och Kerstin homoadopterar".
Japp, götelabôrgare sysslar med att bygga undermålig landsvägsfordon som de kallar lastvagnar, rösta på KPML(r) och lyssna på Knutna Nävar
P.S
Riktiga lastbilar tillverkas som alla vet i Södertälje
D.S
Förresten, apropå (över?)pedagogiska barnböcker: I väntrummet hos min neurolog ligger en barnbok som heter My-Elins mamma har MS. (Myelin är nåt jox i hjärnan).
Neurologen måste vara stockholmare!Förresten, apropå (över?)pedagogiska barnböcker: I väntrummet hos min neurolog ligger en barnbok som heter My-Elins mamma har MS. (Myelin är nåt jox i hjärnan).
Det jobbiga var att när jag höhö-ade åt det där My-Elin så visade det sig att doktorn aldrig hade förstått det! Vill man ha en neurolog utan glid i synapserna?mandalurki
Jag gillar benämningen jox på Myelin Jag har alltid velat ha jox i hjärnan, det är bättre än inget!
Nu har du fel. Ordvitsar är vidrigt. Egentligen ett under att man orkar bo i Göteborg.underbar tråd!
Ordvitsar är bäst ju
Det jobbiga var att när jag höhö-ade åt det där My-Elin så visade det sig att doktorn aldrig hade förstått det! Vill man ha en neurolog utan glid i synapserna?
Det jobbiga var att när jag höhö-ade åt det där My-Elin så visade det sig att doktorn aldrig hade förstått det! Vill man ha en neurolog utan glid i synapserna?
Jag med. Och man vill inte vara smartare än sin hjärndoktorVa?! Jag kopplade direkt...
Naturligtvis! Skönt att vara tillbaka till trådämnet.Jag visste det! Neurologen är stockholmare! De fattar inte nåt!
Naturligtvis! Skönt att vara tillbaka till trådämnet.