Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte sant! Vi måste ju hjälpa @Mammas och ONGEN med den kulturella integrationen inför resan!
Förresten, apropå (över?)pedagogiska barnböcker: I väntrummet hos min neurolog ligger en barnbok som heter My-Elins mamma har MS. (Myelin är nåt jox i hjärnan).
Eller
"Hö Hö, är det ingen här???"
Nähä?
Stig?
Nä, neurofysiologimottagningen på Sahlgrenska! Men jag gissar att det är en ganska nischad publikation.
Flakmoppe, @Mammas, flakmoppe! Det är grejer, det!Är framme. Är på en ö utan bilar, det är tydligen så det funkar här på LANDET!
Är framme. Är på en ö utan bilar, det är tydligen så det funkar här på LANDET!
Är det Hisingen? Där finns det bilar.Är framme. Är på en ö utan bilar, det är tydligen så det funkar här på LANDET!
Är det Hisingen? Där finns det bilar.
Du blir inte mer göteborgsk för att du inte kan stava, vill jag påpeka.Låter som min ungdom! När grannkillen stjutsade mig hem efter att hela gänget hängt på tätorten. Landsbygdsungar får hålla ihop du vet. Det var innan jag var volvo-på-statiol-cool!
Vilken av dem? Det finns två, norra och södra. Den norra är liksom ovanför den södra.Hisingen schmisingen. Är i skärrgårrn!
Det finns iaf rinnande vatten och el! En får vara glad för det lilla
Flakmoppe, @Mammas, flakmoppe! Det är grejer, det!
Du blir inte mer göteborgsk för att du inte kan stava, vill jag påpeka.
Vilken av dem? Det finns två, norra och södra. Den norra är liksom ovanför den södra.