Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är planen så antar jag att det är någon länk med också och så ska man säkert verifiera genom sitt lösenord eller liknande. Har som sagt inte öppnat och har inga planer på att göra det utan det går direkt i papperskorgen.Någon försöker bryta sig in på ditt facebook konto? Men hur det skulle lyckas då koden skickas till dig vet jag inte.
Jag fick just det här meddelandet
Visa bifogad fil 127726
Vad sjutton är detta och vad är det för scam?
Jag har inte öppnat meddelandet och kommer inte heller göra så. (Strök koden för säkerhets skull)
Jag har fått det som sms. Är det mail är ju adressen en ställe att kolla.Nar jag borjade fa den typen texter eller emails sa kollade jag alltid varifran det kom ... och det var aldrig en official Facebook address sa numera tar jag mig inte tid att ens kolla upp det langre.
Jag har fått det som sms. Är det mail är ju adressen en ställe att kolla.
stod bara "från 70125" eller liknande. Det är inget riktigt telefonnummer utan någon specialgrej som vissa företag skickar via.Men da borde man ju kunna kolla telefonnummret det kommer ifran ...
Fick oxå ett sådant SMS idagJag fick just det här meddelandet
Visa bifogad fil 127726
Vad sjutton är detta och vad är det för scam?
Jag har inte öppnat meddelandet och kommer inte heller göra så. (Strök koden för säkerhets skull)
Det gjorde jag inte. Det gick i papperskorgen oöppnat. Jag är nyfiken inte korkadÖppna aldrig NÅGOT som ser skumt ut. Ingenting! NÅGONSIN!!! Jag öppnade en sk zipfil med mitt namn på, då jag nyss skickat en liknande fil och trodde den studsat eller något. De tog över HELA min dator, ALLT. Vi miste precis allt - emails, dokument, foton, rubbet.
De ville att vi skulle betala dem, med nån kryptovaluta, för att de skulle öppna våra filer igen. No way Jose´!
Så - öppna ALDRIG NÅT som är det lilla minsta suspekt!