Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
indyhope skrev:Jag försöker analysera vad jag är rädd för egentligen och den största boven är nog smärtan och rädlsan för att spricka. Även om jag försöker intala mig att det finns smärtlindring och att det är "bra" smärta för att man får ett barn, så hjälper det inte riktigt.
Har pratat med min BM, men jag gillar inte henne riktigt. Är i vecka 33, så det känns lite sent att byta nu. :smirk: Har dock inget riktigt förtroende för henne. På onsdag har hon bokat in mig en timme för att tala om min rädsla, men det känns bara jobbigt att prata med henne om det och jag bävar nästan för att gå dit. Hur som helst så har hon också rekommenderat mig att prata med Aurora-sköterskor, men jag har inte kommit mig för att ringa dit än. Vet inte vad jag ska säga till dem riktigt. Vet inte om jag skäms lite eller vad det är, men det är lite jobbigt. Hmm...
Och magen börjar bli stor och otymplig, så nog ska det bli skönt att bli av med den, men hjälp vad rädd jag är egentligen.