Jag känner mig värdelös som hästägare.. =(

Sv: Jag känner mig värdelös som hästägare.. =(

Jag känner inte igen mig i panikångest... har aldrig varit i den sitsen. Vet bara hur deppressionen yppar sig, snarlikt det du beskriver i ditt inlägg...

Funderar över en sak som du säger,

Något som är trist upplever jag är att folk numera har "panikångest" som en ny modetrend så dom som kanske verkligen lider av det inte får den hjälp dom behöver- kanske lite lika dant som "utbrändhet"

Om du har panikångest behöver ju du oxå hjälp :confused: jag förstår om du inte vill knapra piller hela livet men du kanske behöver den hjälpen en kortare tid:cool:

Jag märker att det verkar som om jag verkligen förespråkar att äta mediciner och det gör jag inte om man verkligen klarar av sina problem själv, men om det är så att man inte, som jag tex, mår som sig själv, är som sig själv på flera flera år tänker jag som så att varför ska man ha det så när det finns hjälp...:confused:

Och jag menar inte att vara emot piller på det sättet heller som det kanske låter:p så vi ska samarbeta du och jag :rofl:

jag har tabletter för ångesten samt deppigheten, fast dom hjälper inte mig riktigt när mina pms besvär tar i, och dom kommer två veckor varje månad... då är det som värst för mig..

pillrena är jag "rädd" för dom gånger jag kanske glömt att ta dom "hjärnsläpp" eller liknande, då faller man (jag) som en fura och den känslan gillar inte jag- det är därför jag inte tycker om dom..

MEN pillerna håller en på benen-absolut!

Och jag menar inte att vara emot piller på det sättet heller som det kanske låter:p så vi ska samarbeta du och jag :rofl:

:rofl::rofl: jaaa, det får vi göra!!

Min syrra tar p-spruta och hon har haft rejäla pmsperioder... sen ur barnsynpunkt vet jag inte vad som är bäst, stav eller piller eller spruta...

Har du fått dina provsvar idag?

:rofl::rofl: jaaa, det får vi göra!!

Min syrra tar p-spruta och hon har haft rejäla pmsperioder... sen ur barnsynpunkt vet jag inte vad som är bäst, stav eller piller eller spruta...

Har du fått dina provsvar idag?

du har ett privat mess;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 576
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar