Måste bara få skriva av mig lite!!
Jag känner mig värdelös trots att jag har helt underbar pojkvän som dock tycker att jag ska sälja häste för att den kostar mycket och att jag inte har något jobb...Och jag förstår honom helt och klart men han sårar mig och tror inte att han vet om de, han ser bara allting realistiskt...
Jag har varit deppig ett bra tag och sagt saker som tex. ska inte kliva upp ur sängen och sluta äta eller väck mig när det är dags att begrava mig...Fast jag egentligen inte har en tanke på självmord...
Men sen så fort man haft sex så kommer lusten tillbaka och känner sig helt tom inuti och så helt plösligt tänker man att allting kanske ordnar sig, men det är ju bara tillfälligt, önskar att man kunde tänka så hela tiden...
Jag tycker inte jag kräver mycket för att sluta gnälla, kräver jobb och körkort (misslyckades första uppkörningen då jag körde upp i typ sverges svåraste ställe)....
Vet att det egentligen att tråden inte handlar om detta men va skönt och skriva av sig + att det verkar vaa helt underbara personer här