Jag kan själv, sa Alfons Åberg

Vet inte ens om det är ett citat från nån av böckerna, men det kändes bara passande
Mitt liv har tagit en ny vändning, borde väl inte bli förvånad längre :cool:
Har senaste veckan kommit till så många insikter att jag nästan känner mig lite handfallen, men bara nästan.
Varför är jag stark, kunnig och självständig i vissa situationer, men i andra (när en viss person är nära) inte kan hantera den minsta grej själv?
Jag är stark! Jag är intelligent! Jag har kunskap! Jag kommer komma ur det här som cewe 2.0 :up:

1683187052032.webp

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 519
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 494
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Hunden väckte mig mellan kl 3-4 härom natten och ville gå ut. Förr i tiden så var det alltid husse som vaknade om hunden behövde gå ut...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet knappt var jag ska ta vägen. Det känns så fruktansvärt motigt och energisänkande på alla plan nu, så jag vill bara fly nånstans...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama