Jag kan inte svara på inlägg :-(

K

Kalinsi

Jag behöver hjälp från någon moderator eller admin,
jag kan helt plötsligt inte svara på inlägg på buke :-(
Bara starta nya trådar. V a d kan detta bero på och
vad ska jag göra för att kunna svara på inlägg?

Sv: Jag kan inte svara på inlägg :-(

Jag måste erkänna att jag inte fattar vad som är borta? Vad var det för knapp?:o:rofl:

nej jag fattar inte heller?

Svara på detta knappen finns ju kvar, eller är det något annat som är borta:confused:?

(nu lär man ju bli dum förklarad, lr?:o)

knapparna som var över och under de översta och understa inläggen , var inte insatta i inläggen är borttagna...

-lånar Carolus knapp-
om ni kikar in HÄR
så ser ni till vänster, i jämnhöjd med "bildgalleri" i menyn en knapp som det står svara inlägg på, den knappen har försvunnit. Och man ska istället använda sig av (som dom flesta gjort) knapparna till höger i varje inlägg "Citat-svar" "svara på detta" & "snabbsvar" beroende på vad man vill använda sig av.

TACK haha jag måste blivit tillfälligt blind!
Knapparna hade ju bytt sida

Bytt sida? De har alltid suttit där de där knapparna...

hos mig ser det iallaf annorlunda ut.

Ja det är två knappar som är borttagna, de två som var utanför själva inläggen uppe och nedanför tråden...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: Gunnar
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar