Jag har skickat in anmälan

Novelette

Trådstartare
till min och hästens absolut första FT!!!:bump::banana::eek::eek:

Jag velade mellan Baståsen och Åkerbo som debut men det blev Baståsen...och nyss mailade jag iväg anmälan:eek::eek:

Jag är REDAN nervös...:rofl::o

Sv: Jag har skickat in anmälan

Som jag förstår det har du gjort ett bra val! Baståsen ska vara en mycket trevlig tävlings plats med bra banor. Därmed inte sagt att det är nåt fel på Åkerbo (så emma du behöver inte ilskna till nu? *fniss*).

Lycka till!

Ja, jag hörde att banan skulle vara lätt och trevlig och det skulle ju passa oss.
Däremot är visst vattnet djupt men då har man ju förhoppningsvis redan kommit i så då är det ju bara att försöka komma upp också;)

Navali01: Vad roligt=) Syrran ska också göra sin första start där:)
Vad har du för häst? Jag måste ju hålla koll på dig??;)

Ja, jag hörde att banan skulle vara lätt och trevlig och det skulle ju passa oss.
Däremot är visst vattnet djupt men då har man ju förhoppningsvis redan kommit i så då är det ju bara att försöka komma upp också;)

Din häst är väl simkunnig????:D:rofl:

Hahhaha ooojdå ja såg fel, jag skulle ju svara till TS.
Jag gör om då:)

Novelette: Vad roligt:) Syrran gör sin första start där med:) vad har du för häst? jag måste ju kolla hur det går för er!:)

Kul!! hälsa henne lycka till!!! Men när får Cross komma ut nu då?? :D
Har lilltjejen ridit han ännu??

Oh, härligt!

Det är ett halvblod vid namn Novelette;)

Såhär ser vi ut:
9779825.jpg

Novali01: Haha, jag har faktiskt aldrig provat...så det är nog bäst jag tar med en snorkel:p

till min och hästens absolut första FT!!!:bump::banana::eek::eek:

Jag velade mellan Baståsen och Åkerbo som debut men det blev Baståsen...och nyss mailade jag iväg anmälan:eek::eek:

Jag är REDAN nervös...:rofl::o

Lycka till! Vi banar vägen dan före med "Berit", ungponnyn som skall debutera där också. Åttan hälsar också... hon gick en felfri 0,90 igår

Okej va roligt då ska jag hålla ett öga på er=)

Norpan85: Det ska jag göra=)
Nej dom har inte vart ut än, blir senare för hon ska iväg till Irland och jobba 3 vec men efter det blir det hårdträning;)
Då ska du få se kort!:)

Vänta nu...Åttan???

Får man vara så fräck och fråga "vem är du?"
Menar du After Eight - Åttan?

Vad roligt att hon gick felfri...men hon hoppar ju som en liten katt också...om det är henne du pratar om...

Här en fin bild från vår hoppning på lägret:
9553902.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·
Ridning Ska ev få hem ett 8 årigt sto som är insutten men i skritt och lite trav. Inte så mycket mer än så. Mycket arbetad från marken, snäll...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
12 070
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 945
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 669
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2