S
saffran2
ja, idag plussade jag.. känns helt otroligt...hiih lite chockad tror jag..
jätte glad är jag iaf
jätte glad är jag iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja, idag plussade jag.. känns helt otroligt...hiih lite chockad tror jag..
jätte glad är jag iaf
tack..är super glad
förstår detta Hoppas sj att vi lyckas snart så förstår din glädje När ska den lill* komma ??
håller tummarna för er.. den 29/6 om sidan stämmer som jag räknade ut det på..
hoppas verkligen att det kommer gå bra...
Tack tack.. finns en ticker på www.familjeliv.se en riktigt bra sida för de som försöker skaffa barn o ska ha eller redan har barn ett tips att bli medlem där
Grattis.....åhh det var inte längesedan jag osså plussade, eller hade ju digitalt test där det stod "gravid" mysig känsla, men förvirrande för mig!!
tackar, ska ta en sväng till den sidan nu då
har ev fått tag på en medryttare till min häst redan nu.. jag vill inte rida så mycket under graviditeten..
hoppas ni också lyckas snart, det är en obeskrivlig känsla när man ser att det blir ett pluss..
Japp det får du göra, vill du ha mitt användarnamn där så inboxa mig
Ja dte e säkert en underbar känsla Har ju försökt i snart 4 år så tycker det e på tiden nu
Jag höll på över 3 år också, men nu har jag min älskade flicka här
TS : Superjättegrattis !!
Internetforum är jättebra för alla skumma funderingar man får Var beredd på att bli skittrött nu i 12 veckor, när jag plussat sov jag säkert 16 timmar per dygn men var ändå inte utsövd
Är väl olika från person till person men ändå
Super Grattis
Är det första barnet ?
/ C gravid med första barnet
V.18 är jag nu i, men det känns som om jag fick positivt på gravtestet för en vecka sedan
Tiden rusar iväg ...