Jag har plussat

S

saffran2

ja, idag plussade jag.. känns helt otroligt...hiih lite chockad tror jag..
jätte glad är jag iaf:):love:

Sv: Jag har plussat

förstår detta :) Hoppas sj att vi lyckas snart så förstår din glädje :) När ska den lill* komma :) ??

håller tummarna för er.. den 29/6 om sidan stämmer som jag räknade ut det på..
hoppas verkligen att det kommer gå bra...:D

Grattis.....åhh det var inte längesedan jag osså plussade, eller hade ju digitalt test där det stod "gravid" mysig känsla, men förvirrande för mig!!

håller tummarna för er.. den 29/6 om sidan stämmer som jag räknade ut det på..
hoppas verkligen att det kommer gå bra...:D

Tack tack.. finns en ticker på www.familjeliv.se en riktigt bra sida för de som försöker skaffa barn o ska ha eller redan har barn :) ett tips att bli medlem där :)

Tack tack.. finns en ticker på www.familjeliv.se en riktigt bra sida för de som försöker skaffa barn o ska ha eller redan har barn :) ett tips att bli medlem där :)

tackar, ska ta en sväng till den sidan nu då:)
har ev fått tag på en medryttare till min häst redan nu.. jag vill inte rida så mycket under graviditeten..

hoppas ni också lyckas snart, det är en obeskrivlig känsla när man ser att det blir ett pluss.. ;)

Grattis.....åhh det var inte längesedan jag osså plussade, eller hade ju digitalt test där det stod "gravid" mysig känsla, men förvirrande för mig!!

tack, och grattis till dig också.. när är det beräknat för dig?

tackar, ska ta en sväng till den sidan nu då:)
har ev fått tag på en medryttare till min häst redan nu.. jag vill inte rida så mycket under graviditeten..

hoppas ni också lyckas snart, det är en obeskrivlig känsla när man ser att det blir ett pluss.. ;)

Japp det får du göra, vill du ha mitt användarnamn där så inboxa mig ;)
Ja dte e säkert en underbar känsla :) Har ju försökt i snart 4 år så tycker det e på tiden nu :):bow:

Japp det får du göra, vill du ha mitt användarnamn där så inboxa mig ;)
Ja dte e säkert en underbar känsla :) Har ju försökt i snart 4 år så tycker det e på tiden nu :):bow:

ja, skicka pm till mig med ditt användarnamn:)

Jag höll på över 3 år också, men nu har jag min älskade flicka här :love:

TS : Superjättegrattis !!

Jag höll på över 3 år också, men nu har jag min älskade flicka här :love:

TS : Superjättegrattis !!

tack så jätte mycket..
det är så mycket tankar som snurrar nu.. vad man ska göra, tänka på o ja allt.. hiih

Internetforum är jättebra för alla skumma funderingar man får :D Var beredd på att bli skittrött nu i 12 veckor, när jag plussat sov jag säkert 16 timmar per dygn men var ändå inte utsövd :eek:
Är väl olika från person till person men ändå :D

Internetforum är jättebra för alla skumma funderingar man får :D Var beredd på att bli skittrött nu i 12 veckor, när jag plussat sov jag säkert 16 timmar per dygn men var ändå inte utsövd :eek:
Är väl olika från person till person men ändå :D

ja det är många som säger att dom blir kanon trötta.. hihi jag är i vecka 5 nu. än känner jag ingen trötthet.. :)

V.18 är jag nu i, men det känns som om jag fick positivt på gravtestet för en vecka sedan ;)

Tiden rusar iväg ...

V.18 är jag nu i, men det känns som om jag fick positivt på gravtestet för en vecka sedan ;)

Tiden rusar iväg ...

ja, jag hoppas att tiden går fort, så dessa 12 veckor är över iaf..
vill verkligen ha en liten bebis nu, så jag hoppas att det går vägen..
grattis till er..

:bump:Grattis!
Minns själv hur det var när jag plussade.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 694
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 064
Senast: gulakatten
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka