Jag har märkt att min pålla

mysko

Trådstartare
på sista tiden ofta tittar upp mot himlen
Detfinns inget där (vad jag kan se) hon har en längtande blick när hon står där & tittar :confused:

brukar era hästar stå stilla en lååång stund & titta upp mot skyn?

Bild tagen nu
Scodi119.jpg

Sv: Jag har märkt att min pålla

Hon är väl som alla vi andra, längtar efter våren!! Det har kanske blivit en ändring i lukten på luften nu när våren inte är allt för långt borta.

Snurrfian skrev:
Hon är väl som alla vi andra, längtar efter våren!! Det har kanske blivit en ändring i lukten på luften nu när våren inte är allt för långt borta.

våren :confused: med all den snö vi har er iaf inte jag att våren är på väg :D

Sablar22 skrev:
gosemyglet :love:
Hon kanske ser aliens, änglar eller liknande :idea:

:D ja det kanske är det hon ser :D
Men jag har inte sett henne göra så förut men nu händer det flera ggr om dagen :eek:
Undrar om det är vanligt bland hästar att titta längtansfullt upp mot skyn :eek:

hon sooollaaar juuuuu ;)

GUD så söt häst, å va LYCKLIG du måste vara som har en sån utsikt... sin älskling utanför fönstret... jag blev iaf avundsjuk...

fast om jag skulle se min häst så nära fönstret så skulle jag undra hur hon kom upp på balkongen :D

Ja gud så mysigt att ha pållen utanför fönstret sådär!!!! *avis*

mysko skrev:
våren :confused: med all den snö vi har er iaf inte jag att våren är på väg :D

Men känner du inte våren i luften? Det gör jag ialla fall! Det luktar annorlunda än mitt i vintern, fåglarna kvittrar annorlunda det är snart vår!! Snälla ta inte i från mig det!! Jag orkar inte med mer vinter nu...

Messy skrev:
hon sooollaaar juuuuu ;)

GUD så söt häst, å va LYCKLIG du måste vara som har en sån utsikt... sin älskling utanför fönstret... jag blev iaf avundsjuk...

fast om jag skulle se min häst så nära fönstret så skulle jag undra hur hon kom upp på balkongen :D

Solar i skuggan :angel:
Ja hon är :love: och det är mysigt att kunna se dem hela dagarna
Ja att klättra upp för husväggar är nog inget för hästar :D
här ser hon att jag står och tittar på henne :D
Scodi120.jpg

:love:

Snurrfian skrev:
Men känner du inte våren i luften? Det gör jag ialla fall! Det luktar annorlunda än mitt i vintern, fåglarna kvittrar annorlunda det är snart vår!! Snälla ta inte i från mig det!! Jag orkar inte med mer vinter nu...

Javisst ja DET ÄR VÅR SNART :D fel av mig :angel:

va är hon för ras?

min häst ska f*n va glad att jag inte ser henne... hon ÅT på eltråden idag... visserligen ingen el på... men j*a otyg... min NYBYGGDA el-hage (det är trästaket oxå.. men det har hon nästan ätit upp....)

fast hon har ju så söta rådjursögon... så hon är förlåten......

Men allvarligt: jag har inte märkt på någon annan häst att den står och tittar upp mot skyn i fleeera minuter och ser drömmande ut :eek:

Hästen har väl inget hot uppifrån?

Har en ponny som gjør akkurat det samme..
Har alltid trodd at hun ;vet ikke helt hvordan dette uttrykkes på svensk men "faller i staver".. Kan prøve å forklare meg bedre hvis det er uklart,,, ;)

ludda skrev:
Har en ponny som gjør akkurat det samme..
Har alltid trodd at hun ;vet ikke helt hvordan dette uttrykkes på svensk men "faller i staver".. Kan prøve å forklare meg bedre hvis det er uklart,,, ;)

Menar du faller i trans :D

Din häst är så himla fin! I början av april ska jag till Småland, tror att jag tar med henne hem sen :D

Men allvarligt: jag har inte märkt på någon annan häst att den står och tittar upp mot skyn i fleeera minuter och ser drömmande ut

Jodå :smirk:. En av hästarna i stallet gör också så. Han kan till och med stanna när man är ute och rider för att bara längtansfullt titta efter någonting som ingen annan ser. Han är lite rolig och dom andra hästarna verkar bli förvirrade när dom inte förstår vad han kollar på. :D

Fjunet skrev:
Din häst är så himla fin! I början av april ska jag till Småland, tror att jag tar med henne hem sen :D

:mad::mad: MEN kan du göra henne frisk så är det helt OK :D

Du får väl hälsa på hos oss :bow:

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
568
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 724
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka