Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snurrfian skrev:Hon är väl som alla vi andra, längtar efter våren!! Det har kanske blivit en ändring i lukten på luften nu när våren inte är allt för långt borta.
Sablar22 skrev:gosemyglet
Hon kanske ser aliens, änglar eller liknande
mysko skrev:våren med all den snö vi har er iaf inte jag att våren är på väg
Messy skrev:hon sooollaaar juuuuu
GUD så söt häst, å va LYCKLIG du måste vara som har en sån utsikt... sin älskling utanför fönstret... jag blev iaf avundsjuk...
fast om jag skulle se min häst så nära fönstret så skulle jag undra hur hon kom upp på balkongen
Snurrfian skrev:Men känner du inte våren i luften? Det gör jag ialla fall! Det luktar annorlunda än mitt i vintern, fåglarna kvittrar annorlunda det är snart vår!! Snälla ta inte i från mig det!! Jag orkar inte med mer vinter nu...
ludda skrev:Har en ponny som gjør akkurat det samme..
Har alltid trodd at hun ;vet ikke helt hvordan dette uttrykkes på svensk men "faller i staver".. Kan prøve å forklare meg bedre hvis det er uklart,,,
Men allvarligt: jag har inte märkt på någon annan häst att den står och tittar upp mot skyn i fleeera minuter och ser drömmande ut
Fjunet skrev:Din häst är så himla fin! I början av april ska jag till Småland, tror att jag tar med henne hem sen