Jag har hittat det!!

H

Han_naH

Har letat efter ett brunt träns med mässingsspänne lite på halvfart sen jag bytte sadel (typ 1,5 år sedan) och nu har jag hittat det!!! (tror jag)

dyontrans1.jpg

Ett helt vanligt Dyon. Har varit lite inne på HG Geneve, men det är ju så dyrt...

Åhh..vill handla på en gång :p

Sv: Jag har hittat det!!

Jag vill ha det enkelt :) < ---- otroligt ful, men men...:p

Pållans favvo bett är ett mässingsbett, så vad gör man inte?

det där tränset har jag till min ponny! :) jättesnyggt!
fast det har mörknat jätte mkt. men det har iof några år på nacken oxå.

Det var snyggt, men HG geneve är snyggare! Vad går det tränset på ? Jag har själv Geneve och är super nöjd!

kostar ca 2000 tror jag. har för mig att mitt gick på det iaf!

Det var ju inte så farligt! Trodde att det skulle gå på mer ändå. Då kan jag förstår att man väljer det framför geneve, för det är dubbelt så dyrt!

Precis!

Det var ju du som tipsade mig om Geneve tränset och ja det är snyggare, men mycket mycket dyrare...Tycker faktiskt att det här var helt ok för 2000:- (1975:- för att vara exakt:p)

Ja absolut! Tycker det var ett väldigt bra pris, tränset är av bra kvalite dessutom! ja, Hg är dubbelt så dyrt. Ingår det tyglar till Dyon tränset ?

Inga tyglar tyvärr. Tänkte beställa det från Skara och då passa på att beställa ett par looptyglar i samma färg samtidigt så då får de lösa det åt mig :p

Fast Geneve tränset är :love:

Men jag tycker det här tränset också är fint. Det är lite samma stil på det, enkelt!

Fast jag tycker det blir snyggt när det mörknar lite!

Ja, det är klart! Lopp tyglar är så snyggt. Beställer du HGs då, för Dyon har väl inga ?

Ja visst det är super snyggt Jag gillar oxå när det blir enklet snyggt och inte för mycket krimskrams!

Ja jag tror det blir HGs. Tycker deras bruna är väldigt lik Dyons så så får det nog blir. Funderade ett tag på ett par Whitaker, men HG känns bättre.

Tur att Buke kan roa en på jobbet varje fall :angel:

Haha! Ja eller hur! Jobbar man eller man bara är allmänt rastlös är Buke lösningen!

Hoppas du hittar ett par snygga tyglar som passar :)

Trodde inte att Dyon hade looptiglar. De var ju ganska billiga dessutom. Jag har HG, men jag betalde inte så mycket, i och för sig var det mässpris när ja köpte och jag lyckades pruta lite ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 682
Senast: Murray
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 535
Senast: Mia_R
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar