Jag har fotat Porcelana.

YlvaG

Trådstartare
Amulettens lilla chokladboll. Bildbomb ;) Blondinen är alltså Amuletten.

Lite lek
22565428.jpg

Lite spanande
22565436.jpg

Lite mys
22565440.jpg

Mer lek
22565444.jpg

Lite "se på mig"
22565452.jpg

Den oskyldiga minen har hon lärt sig.
22565502.jpg

Ännu mera mys i mattes knä
22565518.jpg

Senast ändrad:
Sv: Jag har fotat Porcelana.

Lite "stackars katt"
22565555.jpg

Liten modell?
22565578.jpg

UTE för första gången
22565595.jpg

Hjääääälp mig!
22565620.jpg

Lite pepptalk med matte.
22565605.jpg

Stoor värld
22565617.jpg

Haha aww vad söt!
Pepptalk och -lek bilderna var ju för härliga :D
Vad är hon för ras?

Det var det första Ylva sa när hon såg henne.
"Hon är ju definitivt choklad"

Första chokladhuskatten jag sett. Men, det är ju faktisk inte så konstigt att det dyker upp iom att det finns raskatter bakom stor del av huskattsbeståndet. Murphy har en maskad huskatt efter "helt vanliga" föräldrar.

Choklad är min favoritfärg. :love:

Min farmor har också fått fram en maskad kattunge efter vanliga huskatter.
Riktigt fin blev han, men tingades av min faster när han var nyfödd - annars hade han hamnat hos mig.

Hon är bara helt ljuvlig! :love: Det är tur att jag inte har en sån liten chokladpralin själv, jag skulle inte få någonting gjort. Skulle bara sitta och beundra henne och pussa på henne hela dagarna.

Och när hon är såhär söt som liten, tänk vad vacker hon kommer att bli när hon blir vuxen.

Porcelana (Ella) tackar för alla komplimangerna! :love:

Lilltjejen har dock mask just nu. Avmaskade henne i tisdags efter veterinärbesöket för vaccinering och igår kom det massa maskar i hennes avföring :crazy: :(
Men annars mår hon jättebra, leker och busar som vanligt, äter väl typ dubbelt så mycket som hon ska för maskarna men jag hoppas att de försvinner snart. :mad:

Liknande trådar

Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 760
Senast: fixi
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 024
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 569
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama