Jag har fått paket!!!

Keb71

Trådstartare
Världens snabbaste Buke-tomte hade svängt förbi min brevlåda igår kväll! 😍😍😍
Att ta in posten en mörk och blöt novemberkväll blev plötsligt dagens höjdpunkt!
Jag är SÅ glad och tacksam! 😍😍😍
(Att ni sedan kommer att ha hört om någon som har gissat ihjäl sig är en annan sak. 😁)
STORT tack snälla Tomten!
 

Bifogade filer

  • DSC_1374.JPG
    DSC_1374.JPG
    162,1 KB · Visningar: 57
Världens snabbaste Buke-tomte hade svängt förbi min brevlåda igår kväll! 😍😍😍
Att ta in posten en mörk och blöt novemberkväll blev plötsligt dagens höjdpunkt!
Jag är SÅ glad och tacksam! 😍😍😍
(Att ni sedan kommer att ha hört om någon som har gissat ihjäl sig är en annan sak. 😁)
STORT tack snälla Tomten!

Ville du inte lägga inlägget i secret santa-tråden? 😁 Eller du kanske har gjort det förresten? 🙃
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 886
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
956
Senast: cassiopeja
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 596
Övr. Hund Tack SWAT ? Tror jag? Och alla andra som kom med tips i en tråd där jag hade problem med min flummiga hund. Jag tog åt mig av tipset...
Svar
14
· Visningar
2 705
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp