Jag har fått en galen idé...

lakrits

Trådstartare
...........så hjälp mig nu.

Jag har fått för mig att ev. tävla på Harvest. Visserligen är det Pleasure WoT men det är ju ändå en stor tävlingshelg.

Vilken "nivå" ligger den här klassen? Som alla andra den helgen? (tänker på stångbett och ålder)

Kan man lösa endagarslicens på en sån här tävling?

Tror ni ett gröngölingspar som vi kan vara med?

Hur "tuff" tror ni bedömningen kan vara?

Om det är stång och enhandsridning som gäller så får jag ju börja nu att skola in han på ett stångbett. Har ridit han på ett tredelat bett med skänklar innan några gånger så helt nytt är det inte för honom men hur vet man vilken port man ska ha? Prova sig fram antar jag men kan man börja med en M port tror ni?

Senast ändrad:
Sv: Jag har fått en galen idé...

Klart att du ska vara med.....om det är som tidigare så krävs varken licens eller något annat mer än att det är du som står som ägare till hästen. I en allbreedklass har jag för mej att man får rida på valfritt bett så håll dej du till det du har - det är aningens för kort tid att skola in ett nytt bett. :)

Nivån på klassen......spelar det någon roll? Nånstans måste man ju börja och det viktigaste är väl att man gör sitt bästa och har roligt ihop med hästen!!? ;)

Jag tycker att om du känner dej redo så ut och ha kul!:bump::bump::bump:

Sv: Jag har fått en galen idé...

När jag läste inbjudan såg jag ingenting om reglerna för all breeds klasserna. Vad är det som gäller då? Medlemsskap? Bettregler? Mönster?

Liknande trådar

Dressyr Nu blir jag snart gråhårig(are) så tänkte be om lite tips, tankar och idéer kring betsling för kandar. Jag rider i vanliga fall på...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 334
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18