Jag har blivit mamma!

Kissing Spine

Trådstartare
:love: :love: :cry: :bow: :bump:

Jag är så lycklig! Efter all väntan, alla om och men, all längtan... Äntligen har jag hittat MIN hund! Jag siter och grinar för att jag är så lycklig! :cry: :love: Visserligen inte från den uppfödare jag ville (har väntat i ett halvår men blev ingen som passade), men min uppfödare hjälpte mig att komma i kontakt med en annan uppfödare. Idag åkte vi och tittade på dem och det var kärlek vid första ögonkastet. Preciiiiiis en sån liten baby som jag velat ha! Liten guldsobeltik med vitt i huvudet och sött uttryck :love:. All denna väntan och ångest har så totalt varit värt det. Denna underbara lilla tös sprang rakt in i mitt hjärta :bow:

Sv: Jag har blivit mamma!

Little Miss Sunshine

IMG_2086.jpg

IMG_2110.jpg

Hihi, jag kan minsann busa!

IMG_2114.jpg

fast lite trött blev man allt...

IMG_2117.jpg

IMG_2112.jpg

Mattes älskling! :love:

Jajamän! Har redan en, men eftersom den i stort sett är mammas ville jag ha en egen liten trollunge.

Om två veckor, nästnästa söndag :bump:.

Föresten, ni får hemskt gärna komma med namnförslag!

Härligt! Då är det bara att påbörja valpshopping då. ;) Själv får jag vänta i sex veckor till på mitt nytillskott, men gud vad det kliar i fingrarna efter att få köpa något. :p ;) :D

Förövrigt är det där helt klart en Sally.

Nej, kennelnamnet är Eastdale. Så hon heter alltså Eastdale Little Miss Sunshine :p

Då tycker jag Faktiskt att (sun)Shine var urcoolt namn faktiskt..
Liksom-"Shine,kom hit",det låter så bra,lätt att uttala,passar tösen och så är det som sagt väldigt fint/coolt;)

Så jag röstar på Shine iaf:p

Btw-så är hon Gudomligt SÖT:love::love:

Du vet inte vad mamman och pappan heter?

Min hund var helt underbar! Lättlärd och trevlig. Hängde med överallt. Lite reserverad mot främlingar bara men så är ju rasen.

"Shinie" är en rätt bra förkortning tycker jag. Hon har ju ett vackert namn :)

MEN - en sån liten goding :love: :love: :love: !
GRATTIS!!!!!
I mina ögon ser hon ut att heta "Sunny" :banana: .

Åh, grattis! så himla underbart söt liten valpis :love:

Lite namnförslag: Sunna, Solei, Saga, Sally
Andra bokstäver/ej knutet till stamtavlenamnet: Kiara, Leia, Milla

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: Rugge
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 974
Senast: Takire
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 735
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 933
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar