Jag hade bestämt mig för att glömma bort dig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det hade jag. Efter sista tidens händelser har jag kommit till insikt om att det är dags att släppa det här nu. Gå vidare. Sluta vänta på honom bara för att få chans att umgås en stund.

När jag kom till jobbet igår var planen glasklar. Det gick sådär. Jag såg honom för första gången på tre veckor.

Han hade en ny blå tröja som gjorde att han såg jättefin ut. Skit.

Och sen kommer vår kära kollega och samlar ihop oss och det slutar med att jag blir bjuden på lunch och så sitter vi där igen. Pratar. Umgås. Jag upptäcker nya sidor hos honom. Och tyvärr gillar jag dem alla. Även hans enorma kärlek till sin fru gör mig helt knäsvag. Vilken man!

Nåja. Det är bara att fokusera framåt och jag vet att ju mer vi träffas ju jobbigare blir det. Så sluta vara på samma ställe som han är. Och just idag hade vi massor av jobb ihop. Och en fika på 30 minuter. Varför gick han aldrig?

Jag som skulle sluta. Efter två intensiva dagar känner jag mig lurad. Nåja. Snart måndag igen och det är bara att jobba vidare. Jag ska gå vidare och distansiera honom mentalt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Let's be honest. Jag mår skit. Jag trivs med både personal och butiken Jag arbetstränar på så har inget med det att göra. Att jag ens...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: astronaut
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: soom
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 211
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar