Jag gjorde det

Jag tänkte skriva i en annan dagboks tråd om dethär först men det bara kändes dumt så jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär. Men ja som nog kanske många vet så skulle jag på ett förhör i måndags och det gick skit för jag fick så jävla mycket panik så jag kunde inte ens komma in till själva det stället.
Men iallafall så hade jag detdär förhöret idag. Och jag bara ville berätta det här ifall nån undrar. Men jag vet inte hurmycket jag kan skriva om själva det men det gick ganska så okej iallafall fast endel var jobbigt också. Och endel saker var ganska så o väntat liksom men ja jag klarade det iallafall idag.

Så skönt att höra att det kändes okej ändå! Bitvis i alla fall. Att det även var jobbigt är ju inte det minsta konstigt! <3

Men åååh, så underbart att läsa, så HIMLA bra gjort av dig! :heart:heart:heart
Och väldigt skönt att det kändes relativt OK emellanåt.
Jag tycker verkligen att du har all rätt att vara stolt över att du fixade det!

Jag tänkte skriva i en annan dagboks tråd om dethär först men det bara kändes dumt så jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär. Men ja som nog kanske många vet så skulle jag på ett förhör i måndags och det gick skit för jag fick så jävla mycket panik så jag kunde inte ens komma in till själva det stället.
Men iallafall så hade jag detdär förhöret idag. Och jag bara ville berätta det här ifall nån undrar. Men jag vet inte hurmycket jag kan skriva om själva det men det gick ganska så okej iallafall fast endel var jobbigt också. Och endel saker var ganska så o väntat liksom men ja jag klarade det iallafall idag.
❤️❤️❤️❤️

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 026
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 060
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Mineraler