Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vill ha en STOR respektingivande ras och har hittat en bild på en ras som jag tycker är stor nog för mig! Jag vill ju skrämma bort inkräktare och våldsverkare!
Du, du har dåligt självförtroende va?
Tänk på att man inte ska skaffa hund för att imponera Dessutom tror jag ärligt talat att matkostnaden för den där korven är gigantisk.
Tillåt mig att säga att jag inte skulle vilja trampa i en av dennes korvar så var någa med att ta med en stoooor skottkärra på promenaden att lägga högen i allt en halmpåse...
Jag tror det är en bra jycke...
Tror matintaget är minimalt och motionen likaså. Den enda nackdelen är att det kommer gå åt ofantliga mängder med hundschampo.
Ja sökte på google på " giant dog" för jag skulle hitta en bild på en riktigt stor hund som typ liknade Baskervilles hund för att visa en kompis på en chat som är litet hundrädd... och så hittade jag den här!
Den e ju bara helt underbar! En riktig knähund...
Förr utanför Saxtorp i Skåne fanns något liknande, det var en jättelik rosa gris som någon byggt på en gammal skrotad lastbil. Den hade fungerat som reklam för en charketurifirma som legat där förut. Den var jättefin! ( Tyvärr togs den bort).
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.