Jag drömte att mitt kallblodssto hadde tölt...

S

sleepy

...och jag blev så lycklig!!! :love:

Hva skal jeg tolke dette som? :crazy: Jeg kjøpte et kallblodssto i tillegg til islandshesten min, for å ri sprang og dressyr med hon, siden islandshesten är femgångare med mycket pass.

Men nu travar femgångaren på 15-m volte, och hoppar bane... Och jag drömmar att jag töltar på kallblodsstoet... :angel: :crazy:

:o Drömmar jag egentlig om en islandshest till...? :crazy:

Sv: Jag drömte att mitt kallblodssto hadde tölt...

Du har någ bara blandat ihop hästarna i din dröm..... Jag drömmde en gång att jag hoppade barbacka på min kompis häst......Hur konstigt är inte det då?. Vad är det för stam på din kallblods travare?. Jag har ett kallblods travar sto som är från Norge. Hon heter Monsuna och är efter Pål Best och u: Ledina. Hon är född 1979 så hon är en gammal tok dam.....Kram Becca

Sv: Jag drömte att mitt kallblodssto hadde tölt...

Haha, ja vem vet? hon kanske har det? :idea:

Jag red ett kallblodssto som hade tölt i somras.
Hon travade på så fint men sen så kändes det "konstigt" så då var jag tvungen att fråga ägaren om hon hade tölt i sig...och det hade hon!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Hästvård Jeg har en halvfoder hest som jeg har ansvar for (eier har fått baby). På torsdag oppdaget jeg en hevelse/kul under magen. Den gjorde...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård