Jag drömde inatt..

Maqurell

Trådstartare
Inatt drömde jag en rätt konstig dröm om att jag var på anställningsintervju hos sverigedemokraterna. Intervjun hölls av Åkesson själv (han var himla trevlig i drömmen) och gällde ett jobb som kontakt mellan SD och media. Allt flöt på bra tills jag kom på att jag inte alls är SD-anhängare varpå jag säger: Nu har vi bara ett problem herr Åkesson och det är att jag inte alls har något mot invandring! Sen vaknade jag.

Är det fler än jag som drömmer såna här knäppa drömmar och minns dem sen? Och framförallt, tror ni jag fick jobbet? Har en vag känsla om att det var en himla bra lön...

Inatt drömde jag en rätt konstig dröm om att jag var på anställningsintervju hos sverigedemokraterna. Intervjun hölls av Åkesson själv (han var himla trevlig i drömmen) och gällde ett jobb som kontakt mellan SD och media. Allt flöt på bra tills jag kom på att jag inte alls är SD-anhängare varpå jag säger: Nu har vi bara ett problem herr Åkesson och det är att jag inte alls har något mot invandring! Sen vaknade jag.

Är det fler än jag som drömmer såna här knäppa drömmar och minns dem sen? Och framförallt, tror ni jag fick jobbet? Har en vag känsla om att det var en himla bra lön...

Jag tror du konsumerat lite för många politiska trådar på Buke ;) :p

Klart du fick jobbet med modifieringen att du inte behövde slå invandrare med järnrör utan endast journalister, oavsett deras etnicitet :rofl: :rofl:

Banne mig om du inte har rätt! Går det att installera ett politiskt filter? Tänk om jag drömmer ihop att jag ska bli KD- ledare? Bör jag gå på terapi?

Jag får göra en politiskt detox! Inga fler politiska buketrådar, säga upp morgontidningen (som jag har enbart för att få bli arg med en gång på morgonen), ett totalt förbud på P1 och stoppa fingarna i öronen och humma om jag råkar se nyheterna på tv.

Ger jag mig in i en politisk tråd @athena_arabians så har du min stora tillåtelse att hoppa in och skrika AJA BAJA åt mig. :D

Jag får göra en politiskt detox! Inga fler politiska buketrådar, säga upp morgontidningen (som jag har enbart för att få bli arg med en gång på morgonen), ett totalt förbud på P1 och stoppa fingarna i öronen och humma om jag råkar se nyheterna på tv.

Ger jag mig in i en politisk tråd @athena_arabians så har du min stora tillåtelse att hoppa in och skrika AJA BAJA åt mig. :D

Jag står gärna till tjänst ;) :D

Vad gäller TV rekomenderar jag nog pekfingrarna i öronen och tummarna för ögonen så det inte sker någon olycka :up:

Jag drömmer så konstiga saker att det är inte klokt ibland. Häromnatten var jag bland annat skattebrottsling och stod och gömde mig på en klippkant, där jag samtidigt skällde ut min chef för att jag inte fick ett riktigt servitrisförkläde (?) utan tvingades använda mina egna fickor och det hade jag ju inga.

Inatt har jag jagat grannens hund (fast då tillhörde den en ex-huskamrat) då den rymt genom att kasta sig från passagerarsätet i en liten personbil ut genom förarsätets fönster (detta är en ganska stor hund, typ rottweiler i storlek).

Var på "poolparty" vid ett träsk häromnatten också. Mamma åt semla med Ingvar Carlsson igår, fast semlan var uppdelad som en liksom fancy förrätt på restaurang, och Ingvar hade urringad tröja och tatueringar över hela bröstet.

Återkommer garanterat med mer.

Jag har återkommande drömmar om att människor i min närhet försöker övertala mig att börja röka. Jag har aldrig rökt, inte ens provat och avskyr verkligen lukten av cigarettrök. I drömmarna är det olika vänner (de flesta som inte heller röker) som försöker övertyga mig med olika mer eller mindre udda anledningar. Det är allt ifrån "men det är ju rätt coolt" "men då har du ju nåt att göra när du har tråkigt" till att man går ner i vikt osv. I drömmarna är jag ganska välvilligt inställd till detta, tycker det är vettiga anledningar :P

Jag har återkommande drömmar om att människor i min närhet försöker övertala mig att börja röka. Jag har aldrig rökt, inte ens provat och avskyr verkligen lukten av cigarettrök. I drömmarna är det olika vänner (de flesta som inte heller röker) som försöker övertyga mig med olika mer eller mindre udda anledningar. Det är allt ifrån "men det är ju rätt coolt" "men då har du ju nåt att göra när du har tråkigt" till att man går ner i vikt osv. I drömmarna är jag ganska välvilligt inställd till detta, tycker det är vettiga anledningar :P

Åh, det påminde mig. Nu har jag dessvärre börjat stressröka igen, men när jag hade slutat drömde jag JÄMT att jag hade börjat röka igen och hade sån jäkla ångest för jag visste ju vilket helvete det var att sluta. Vaknade så stressad att jag ville ta en cigg för att lugna nerverna... :crazy:

Syrran drömmer fortfarande regelbundet samma sorts drömmar, och hon har varit rökfri i flera år. Vilken jäkla drog det där nikotinet är som invaderar drömmar - till och med hos folk som aldrig rökt.

Jag drömmer så konstiga saker att det är inte klokt ibland. Häromnatten var jag bland annat skattebrottsling och stod och gömde mig på en klippkant, där jag samtidigt skällde ut min chef för att jag inte fick ett riktigt servitrisförkläde (?) utan tvingades använda mina egna fickor och det hade jag ju inga.

Inatt har jag jagat grannens hund (fast då tillhörde den en ex-huskamrat) då den rymt genom att kasta sig från passagerarsätet i en liten personbil ut genom förarsätets fönster (detta är en ganska stor hund, typ rottweiler i storlek).

Var på "poolparty" vid ett träsk häromnatten också. Mamma åt semla med Ingvar Carlsson igår, fast semlan var uppdelad som en liksom fancy förrätt på restaurang, och Ingvar hade urringad tröja och tatueringar över hela bröstet.

Återkommer garanterat med mer.

Ingvar Carlsson med tatueringar?! Det blir politisk detox för dig med!

Jag drömmer jätte ofta, nästan alltid om saker som inte går ihop. För det mesta är personer från min ungdom med i drömmarna. Speciellt en kille jag gick i gymnasiet med. Vi kom aldrig överens och grälade ofta. I drömmarna är han ofta snäll?

När jag var tonåring hade jag ofta återkommande mardrömmar. Handlade ofta om att jag var gravid eller gick och bar på en bebis. Vaknade ofta i skräck.

Mina drömmar är mest bara förvirrande. Det känns som hjärnan bara rensar alla intryck som den har fått under dan.
Tex om vi pratat om ett semesterresemål på jobbet. Då drömmer jag att jag är på det resemålet. Och sen kanske jag samma dag hade fått ett mail från en gammal skolkamrat. Då drömmer jag förstås att jag träffar den personen på resemålet. Och sen kanske jag hade pratat med min familj om att köpa hus. Då drömmer jag förstås om att köpa hus på resemålet och att gamla skolkramraten är mäklaren.
Bara en ihopblandning av allt!

Nä, det där var min mamma!

Men. Herregud. För ett par tre veckor sedan drömde jag att jag hade en sexuell relation med... Kalle Anka. Det var otroligt jobbigt och krångligt.
:crazy: Kan tänka mig att det var jobbigt och krångligt med fjädrar, näbben och det övriga i hur en anka är skapt. :rofl:

Inatt har jag och en annan tjej fått sparken för att vi är ensambarn och därmed omöjligt kan fungera i grupp. (Hon har typ sju syskon.)

Jag måste börja skriva ner mina drömmar och göra tv/filmmanus av..
Nattens föreställning var av det våldsammare slaget med odödliga varelser som nästlade sig in bland människor, blev deras vänner och sedan slaktade dem på det mest brutala sätt. Detaljerna är nog barnförbjudna ;)
Lägg till häftiga biljakter (komplett med behind the scene program om hur man kan använda fejkasfalt för att få bättre däckskrik, svarta ränder i asfalten och mer glid på bilarna) och en trovärdig avslutning med rum för en uppföljare. Bästa är att när jag drömmer så här livligt så kan jag vakna men fortsätter med samma dröm när jag somnar om :D
En vacker kärlekshistoria mellan två av de odödliga var med och några bihandlingar om ett fattigt samhälle i ruiner och de få som bodde kvar där.

Liknande trådar

Relationer Jag är en gammal användare, med helt nytt konto för anonymitet. Känner mig så otroligt rådvill och vad kan vara bättre än att fråga i...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
23 218
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ .. med hypnagoga och hypnopompa hallucinationer. Är det någon här på Buke som drabbas av det ibland? Jag har för mig att jag skrev en...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 796
Senast: Milosari
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 351
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama