Jag blir tokig.

Sv: Jag blir tokig.

Hur kan du tycka att buren "känns" liten när du varken sett den eller sett mig beskriva hur stor den är? För jag antar att du läst hela tråden (dvs. en sida) och sett att jag bytt bur?

Senast ändrad:

Kan du inte ställa buren nån annanstans än bredvid sängen så du inte hör oljudet?
Jag har övervägt balkongen. :angel: Nej, men skämt åsido så bor jag tyvärr för litet, har en etta på 40 kvm så det gör ingen skillnad var i rummet buren står, och den är alldeles för stor för att rymmas i hallen, på toaletten eller köket. Nu när jag tänker efter inser jag att buren till och med är större än både badrummet och köket...

Har du provat att ta bort leksakerna och lägga dit andra istället? Ett byte kanske kan göra det mer intressant än att hänga i gallret och härja?
Byta ut saker i buren.

Kanske funkar 1 vecka, men då är det bara att byta ut grejorna igen, och igen..:D
Hon har ju precis flyttat in i en ny bur full med allt från hängmattor till tunnlar och olika klätterställningar, och det var ju kul. I tre timmar. :devil:
Men jag får prova mig fram och se om jag hittar fler gnagarsäkra leksaker. Jag har funderat på att stoppa en godis i en ihopknölad toalettrulle och göra en sorts aktivitetsboll, men jag är osäker på hur hälsosamt det egentligen är för gnagare att få i sig papp.

För ungefär en och en halv månad sedan.

Nej, jag har ingen aning om hur man gör. Jag har testat på min häst för gud-vet-hur-länge-sedan, men det gick... inte så bra. :angel: Tror jag missar att klicka vid rätt tillfälle.

Kan burbytet ha något att göra med att hon börjat igen?

Angående träningen så är ju det annars en ganska vanlig taktik på tex hund o så, att man tränar in beteendet man vill bli av med och så är tanken att de inte gör det när man inte bett om det så att säga.... Träning kan ju även va en extra berikning..

Liknande trådar

Däggdjur Trots att han är kelig, gullig, gosig och tillgiven så har han snart förtagit all glädje med att ha husdjur... Jag tar upp och gosar...
Svar
15
· Visningar
8 876
Senast: Soppan
·
M
Hundhälsa Hejsan alla! Ja, nu börjar jag bli lite orolig. Allt började i söndagskväll. Han bajsade normalt på f.m och åt normalt men framåt...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: dpmatte
·
M
Övr. Hund Har en 23 v dobermannvalp och jag har jättesvårt att få henne rumsren. Hon säger aldrig till när hon är nödig och hon både kissar och...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka