jag blir galen-

astronaut

Trådstartare
Har ej lyckats komma in på min mail på hotmail på säkert över 3 veckor.
Om jag väl lyckats så kan man ej läsa mailen ..
vad är det som är "fel"? datorn tänker ej utan det står "klart" när det är en helvit ruta:/

Slänger snart skiten ut genom fönsret .. :mad:
 
Sv: jag blir galen-

Det finns redan en tråd om detta fenomen här på datorer.

Har du provat att kolla din Hotmail från någon annan dator?
 
Sv: jag blir galen-

Det var ju jag som hade strul med Hotmail och fick hjälp i tråden. Då funkade det. Men, säg den lycka som varar. Det håller bara ett litet tag sen "låser" det sig igen, på precis samma sätt som trådskrivaren beskrev. Så måste jag tömma tempfilerna igen och återställa inställningarna, fungerar nån dag och sen samma visa igen.
Mitt Hotmailstrul började också för ungefär 3 veckor sedan.

Här är den tråden

För mig började det faktiskt i samma veva som Hotmail gjorde om layouten på login sidan och ungefär samtidigt uppdaterade sig Windows automatiskt. Så jag antar att något av det strular till det. Jag har WindowsXP om det kan spela någon roll i sammanhanget.

Kanske kan det vara att efter uppdateringen blockeras en del popup-fönster automatiskt? Hur tar man bort den funktionen. (Läser ni andra tråden ser ni att jag behöver "steg för steg instruktioner") :o

Kom på en sak till - någon enstaka sida kan jag ha problem med då min dator tydligen inte har något som heter Java, kan det vara felet?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: jag blir galen-

jo, jag vet. Provat det ett antal gånger men funkar ej ändå :/

nej, ej haft möjlighet till annan dator (har ej så många kompisar med bredband, är ej hos andra kompisar för när vi är så är vi på stan o fikar, så jag ahr ingen möjlighet)
 
Sv: jag blir galen-

Moniq skrev:
Kanske kan det vara att efter uppdateringen blockeras en del popup-fönster automatiskt? Hur tar man bort den funktionen. (Läser ni andra tråden ser ni att jag behöver "steg för steg instruktioner") :o

Nu har jag inte installerat SP2 (min dator vill inte ha det, tydligen ;)) men jag kollade på det hemma hos kompisen när hon ringde mig och var förtvivlad för att hon inte kom ut på nätet.
Du får kolla intällningarna på Windows egen brandvägg, där någonstans kan du klicka ur en ruta.

Moniq skrev:
Kom på en sak till - någon enstaka sida kan jag ha problem med då min dator tydligen inte har något som heter Java, kan det vara felet?
Java kan du ladda ner här
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 111
Senast: Hedinn
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 386
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 001
Senast: Freazer
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 871
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp