Jag blir GALEN på mina katter!

Sv: Jag blir GALEN på mina katter!

Hahaha....i mitt huvud när jag läser katternas inlägg blir det med rysk brytning, tycker att det är skrivet som av en ryss som är mkt dålig på svenska...:D

Du kanske har Russian Blue??

Hahaha....i mitt huvud när jag läser katternas inlägg blir det med rysk brytning, tycker att det är skrivet som av en ryss som är mkt dålig på svenska...:D

Du kanske har Russian Blue??

Näpp Tigra är en vanlig trefärgad bonnakatt,..... men hon behöver seriöst en stavningskurs.

/KT

Jag diggar Tigras sätt att skriva! :rofl::rofl:
Hon är så rolig att hon kan få en katt att verkligen skratta...
Jag garvar än idag åt att hundarna kan förpassas till Abu Dabi...
*viker mig dubbel igen*

Asså man är borta från gården i MAX en halvtimme OCH VAD HÄNDER??????

"Ja Tyggra sat åk syrfate når kong tulee war åk hemtade gress til hestrarna.
Då jak hitade bildt af dom kat sån inte kan byga bra grejjår.

Jak tykker at Tigrra mykåt betre skule byka en sånn.

Fast det intä Franns kann helår, Franz han er en klompig kat såm barra kan fångka fjerrilar.

funny-pictures-bomb-goes-off-in-livingroom.jpg

Nå kann ni se ten dåma kat på biltet åk skrattta til den kat.

!!!! "

Ja nu har det hänt igen....knaskatt!

"Nässtan bloddika bildän!

Mijaaa! Idak harr ja Tiggra kunat sorfa igän når mate ok duma grane såm har enå dumare hond tåk bilän ok hemtade gress til hestar.

Jak segor at tet månka rolliga bildär finas på intrenet. Franz sita bräddvid åk skrata så han ramla stolen då jag skrata åt dom klompig Franz.

Jak fressade til Franns at hann måsste sita stil närr jag sorfar anars jak intä kann kosentrerra mik så braig.

Den besta bild jak hitade itak varr av en ful svarrt gube såm forsoklkte liten guilig kat tvingga til elaka saken. Då den kat myket ark bevv åt den gube. Bildän såmm kåmm efter var mykär blodik åk med dom gåbbe i småa bittar såmm den snela kat gjört. Jak intä vil at kater (snela kater) såm lessa min brev i dattor intä ska reda bli så jag vissar barra dän billd såm kåmmade precciz förrä. ( Den medd elakk gobbe såm hotta snel katt!)

P1050388.jpg

"

Suck

/kt

Hahahah. Jag är glad att min katt aldrig kommer åt min dator.
Eller ja, hon skriver lite på msn ibland - men hon har inte kommit så långt i sin stavning som din.

Mer från Tigra:

...................................

Jak Tikra skrivår igän. I går kåm mate hem mäd billen. Jak såk at inä i denn ståd enn fin såfa såmm mjok såk yt.

Jak kletrade up på bilet åk titade åk titade. Den såfa er liten så denn måstä varra til ås katr.
Grönn ok serr yt att vara mjoka tyk. Såk yt såmm sånt tyk såm mate kalar for samett elär plysz.

Men ny såk jak at mate barade inn den i hysät!

Näj näj- den såfa SKKAA varra til ås fina katr åk intä til den duma gube. ( Han såm skremar Franz).

Frannz såk åkså at hon bärade den in åk han sat åk gråtade på trapat får han villde såva i den fina såfan.

Håpa at vi dena såfa snart ut i stalet kommerr. Då såva jak ska på denn åk Frans medd åm han er snel den klompiga kat.

Menskår bukkar jo til JULEN ge fin sakkår til ala. Den såfa nåk er til ås snela katr i Jåleklap!

Ja jag håller med, klart katterna ska ha soffan i stallet :D

Det är en fotölj i blekgrön sammet som jag fick köpa för hela 25:- nere på loppiset.:D

Jag håller på och städar i stallet och sedan när sadelkammaren är färdigstädad tänkte jag kånka in fotöljen dit för att ge stallkatterna en extra gosig plats att sova i.

Så det blir en sorts julklapp till dom.

(Fast fotöljen är fin nog för att faktiskt bo härinne i huset också, men jag har inte riktigt plats till den).

/KT

Mer från Tigra:

Frannz såk åkså at hon bärade den in åk han sat åk gråtade på trapat får han villde såva i den fina såfan.

Håpa at vi dena såfa snart ut i stalet kommerr. Då såva jak ska på denn åk Frans medd åm han er snel den klompiga kat.

Menskår bukkar jo til JULEN ge fin sakkår til ala. Den såfa nåk er til ås snela katr i Jåleklap!

Men gú vad skönt, jag tyckte så synd om Frannz som satt gråtande på trappan :cry: ;)

Med tanke på vad franz önskade sig för sängar undrar jag lite som så om han spelar för det andra laget ;)

nejnej ok spelar på andra planhalvan då ;) väldigt pluttinuttiga sängar...

nej inte hänger han med dom duma hondarna inte

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Valp 2025
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Tillbaka