Länk till tuben?Kan den ens röra sig snabbare, det ser ut som kroppen hämmar hunden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Länk till tuben?Kan den ens röra sig snabbare, det ser ut som kroppen hämmar hunden...
Fy fan så tragiskt att se! Jag skulle verkligen inte sörja att engelsk bulldog som den ser ut idag dog ut.Hittade denna väldigt märkliga film...
Informera om smuggelhundar.En kollega berättade glatt att hen ska hämta hund. En vavva. Jag frågade lite kring hunden, och fick höra att den kostade väldigt lite. Jag blev förvånad över det billiga priset, och kollegan berättade att hunden kommer från något centraleuropeiskt land (minns inte vilket). Hen hade också hört om någon som hade dyra vavvor, men de hade tydligen "nån såndär stamtavla eller vad det nu hette".
Hunden är inte en valp, utan en unghund, och är inte registrerad. Det gick tydligen bra att registrera i samband med köp, och då också eventuellt ta försäkring. Jomenvisst...
Jag ville bara gråta, men kollegan var överlycklig över sin blivande familjemedlem och jag hade inte hjärta att såga hennes beslut. Hur som helst ska jag luska fram vem som säljer hunden (de hade tydligen massvis med importerade småhundar) och kolla upp ifall det finns anmälningar. Det är ju solklar valpfabrik.
Det behöver ju inte alls vara smuggelhundar? Det räcker att hunden är chippad och har pass. Registrerad behöver den ju inte vara.Informera om smuggelhundar.
Jag har inte skrivit att det är en smuggelhund heller.Det behöver ju inte alls vara smuggelhundar? Det räcker att hunden är chippad och har pass. Registrerad behöver den ju inte vara.
Jag ska kolla upp så att hen får alla papper med sig, och att de stämmer...
Fy fan så tragiskt att se! Jag skulle verkligen inte sörja att engelsk bulldog som den ser ut idag dog ut.
Kan det vara i närheten av Uppsala? Stötte på en tjej idag som hade köpt en vavva-valp med hjärtfel av någon "polska som hade massa småhundar instängda på rum".En kollega berättade glatt att hen ska hämta hund. En vavva. Jag frågade lite kring hunden, och fick höra att den kostade väldigt lite. Jag blev förvånad över det billiga priset, och kollegan berättade att hunden kommer från något centraleuropeiskt land (minns inte vilket). Hen hade också hört om någon som hade dyra vavvor, men de hade tydligen "nån såndär stamtavla eller vad det nu hette".
Hunden är inte en valp, utan en unghund, och är inte registrerad. Det gick tydligen bra att registrera i samband med köp, och då också eventuellt ta försäkring. Jomenvisst...
Jag ville bara gråta, men kollegan var överlycklig över sin blivande familjemedlem och jag hade inte hjärta att såga hennes beslut. Hur som helst ska jag luska fram vem som säljer hunden (de hade tydligen massvis med importerade småhundar) och kolla upp ifall det finns anmälningar. Det är ju solklar valpfabrik.
Det är den hunden jag menade ja -grotesk och en video jag inte förstår hur den ska kunna marknadsföra en hund ? 2/3 delar av filmen står den bara där och vaggar och resterande så går den och vaggar..... Fet, hemska framben, hemsk rygg osv osv.Hittade denna väldigt märkliga film...
Kan det vara i närheten av Uppsala? Stötte på en tjej idag som hade köpt en vavva-valp med hjärtfel av någon "polska som hade massa småhundar instängda på rum".
Nej. Inte i Sverige. Hundarna är från Ungern.Kan det vara i närheten av Uppsala? Stötte på en tjej idag som hade köpt en vavva-valp med hjärtfel av någon "polska som hade massa småhundar instängda på rum".
Nej. Inte i Sverige. Hundarna är från Ungern.
Ja. I annonsen står det att det är fina, prisbelönta föräldrar, och att valparna är registrerade, vaccinerade, chippade och vetkollade. De var ju inte registrerade enligt säljaren då kompisen ringde, och de har ju inga namn på föräldrarna...
EDIT: AAAhhh... googlade lite och kollade upp försäljaren. Hundarnas microchip är registrerade på en sida där man kan registrera vilka chip som helst.. Så hon ljuger ju inte...