E
et_flikkan
Japp, hemsk är rätta ordet. Jag har börjar lite smått med att träna dressyr på pållen nu, allting funkar, förutom min kropp, den vill inte göra det jag vill. Min högersidan är lägre och ja vad ska man säga, kortare än mig vänsta, så det resulterar att jag sitter med handen mot låret. Hur jag än gör så vill bara handen tebax till låret och jag bli så aaarg. Försöker med att korta tyglarna men efter ett tag är handen tebax där igen, gaaah.
Det andra problemet är min fötter. Jag sitter och vrider tårna utåt hela tiden, försöker vrida om benet, men det funkar inte, det blir jag också galen på. Rider ju så bra för övrigt men så ska detta förstöra allt och jag får det bara inte att försvinna, nått måste jag ju kunna göra. Jag kan inte be ngn att longera mig då jag inte har tillgång till nånstans där det går att longera. Snälla hjälp mig
Det andra problemet är min fötter. Jag sitter och vrider tårna utåt hela tiden, försöker vrida om benet, men det funkar inte, det blir jag också galen på. Rider ju så bra för övrigt men så ska detta förstöra allt och jag får det bara inte att försvinna, nått måste jag ju kunna göra. Jag kan inte be ngn att longera mig då jag inte har tillgång till nånstans där det går att longera. Snälla hjälp mig
Senast ändrad av en moderator: