Jag behöver smakråd.

Tranan

Trådstartare
om ni var en 14 årig tjej och vill ha en digital klocka. Vad skulle ni vilja ha för runt 500:-? Jag tänker på casio.
1617194705084.webp

eller är jag galet ute?

Jag säger också att det beror på. Min dotter har en som liknar den här, hittade inte bild av exakt samma, men lite annorlunda fästningsmekanism och lite annan färg. Garmin.

20210331_125150.jpg

Jag tror nog också att det handlar om någon slags smartwatch och inte en "riktig" digital. Annars så hade ju Casios retro-klockor ett moment för några år sedan och verkar fortfarande finnas i handeln i lite olika varianter.

180403_casio_0152-w900-center.jpg

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
288
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 281
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka