Jag behöver er hjälp!

G

glasss

Ska tävla nu på lördag och fick en ny sadel idag, stiglädrena jag hade på förra sadeln är för långa för mig på den nya nu så min fråga är, får man tävla en lokal med snurrade stigläder?

Jag behöver er hjälp snarast! :)

Sv: Jag behöver er hjälp!

ingen anning. Men du kan ju alltid göra flera håll så slipper du problemet?

Jag kan inte svara på din fråga tyvärr, även om jag skulle tro att det är ok.
Annars kan du väl korta av dem lite snyggt och helt enkelt göra fler hål? Dina ben lär väl inte bli så mkt längre än vad de är nu (beror väl iofs på din ålder, men ändå-...) :)

jag har ingen hålslagare och hinner inte fixa en till då. Men det står inget i tr som jag ser och då borde det väl vara ok? :)
men tack iaf :)

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
843
Senast: Tilly_85
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur