Jag är utan katt!

Tassetass

Trådstartare
Har lämnat katterna hos kattvaken ikväll. Ska resa bort imorgon och kommer hem torsdagkväll, så inatt sover jag alldeles ensam. :eek:

När jag kom hem för en dryg timme sedan var det helt tyst och stilla. Ingen Isola som jamade och ingen Dimma som satt på köksbordet och spann.

Nu sitter jag i sängen, trött som ett as men samtidigt alldeles orolig i kroppen. Det är bara FEL att inte ha två katter i sängen.

När jag sover borta är det inga problem, för då är jag inte i min hemmiljö, men nu är jag hemma och i mitt hem ska det finnas katter.

Hur "beroende" är ni av era djur? Om ni, likt jag, är väldigt beroende, vad tror ni det beror på?

//Jenny - som kommer krama kudden hela natten...

Sv: Jag är utan katt!

Det beror nog helt enkelt på att det är en sådan trevlig vana att ha katt/katter i sängen när man sover. :love:
När jag blev tvungen att låta min saliga Mysan somna in för gott, så tog det en evighet innan jag fick god nattsömn igen. Det var ju för tomt i sängen helt enkelt! Än idag saknar jag trampet utav små tassar. Katter kan ju beskrivas med följande påstående, -katter är hemtrevnad personifierad.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: escodobe
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 468
Senast: Kaching
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 906
Senast: mackan
·
Övr. Katt Sedan en vecka har jag en inneboende i stallet. Ett stycke katt som aldrig tidigare synts till i byn och inte tillhör någon av de andra...
43 44 45
Svar
881
· Visningar
80 259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat