JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag är på väg att skaffa vovve!!!!
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
Rallebralle
Startdatum
Startdatum
3 Feb 2004
Svar
Svar
22
Visningar
Visningar
2 096
Vad roligt med en hund
Jag har själv en ridgeback som funkar kanon med katterna. Min lillkisse och hunden tvättar tom varandra
Men jag trodde att du var helfjädrad kattmänniska ut i fingerspetsarna...så fel man kan ha
Lycka till nu med söta lilla labbeflickan!
Åh en sån gullig voffe!!!
Tack....hon ser så klok ut...
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Övr. Hund
Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Övr. Hund
Hur perfekt måste ens liv vara för att det ska vara okej att skaffa hund? Jag menar - hur anpassat till hunden måste livet vara för att...
2
Hästmänniskan
Hejsan,
Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4
5
6
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Någon är missnöjd här hemma och bajsar utanför lådan :arghh: på toalettgolvet, så det är ju inte så farligt. Men störigt. Tror det är...
sthu
8 minuter sedan
Svar: 1 099
Visningar: 57 343
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tänderna såg bra ut, allt läker precis som det ska, och inte verkade han ha ont heller. Troligen är han bara försiktig om munnen efter...
Red_Chili
Idag kl 10:37
Svar: 1 145
Visningar: 67 679
Hund
Alternativ till försäkring
Övr. Hund För mig som lyckats få kroniskt/ allvarligt sjuka hundar inte en gång utan typ alla utom 1, så skulle jag aldrig våga vara utan. Och vi...
Hund!
Idag kl 10:09
Svar: 80
Visningar: 3 160
Hund