Jag är lycklig!

attempt

Trådstartare
Jag fjäskade lite för mamma om ridlägret jag ville åka på..
tillslut gav hon med sig. :)
JAG SKA PÅ WESTERNRIDLÄGER!
I tre dagar, men de dagarna kommer jag ha nytta av i resten av mitt liv.
Detta var en sån där tråd som de flesta tänker: - Intresseklubben antecknar..
Men jag var tvungen att skriva av mig, har velat åka dit hela året.

Ska ni på något läger i år med era älsklingar?

Sv: Jag är lycklig!

Härligt!:banana:

Jag ska också på läger! Hela 6 dagar. Jag väntar bara på att jag ska få bekräftelse på anmälan, den kan verkligen inte komma snabbt nog :crazy: :D
Jag ska iaf åka med min foderhäst som endast är grundriden, han kommer på lördag :) och då ska vi sätta igång och lära känna varandra och komma igång med ridningen :)
Ska du åka med egen häst eller låna?

Låter väldigt roligt det ni ska på så jag vart lite nyfiken på vart ni ska någonstans? :bump:

Det låter ju verkligen jättekul! (menar båda i den här tråden... ;) ) När ska ni åka då? Och var ska ni? :)

Vet inte om det är i enlighet med forumreglerna men jag provar :angel:

Jag ska med en kompis till Tricorn Ranch i juli. Ska bli riktigt skojigt, men jag kan liksom inte riktigt tro på att jag verkligen ska dit förrän jag fått hem papper så att jag fattar att det är sant:p

Du kommer inte att bli besviken!!!:)
Jag ska antagligen också dit på ett tredagars läger.. bestämms i veckan, så kanske vi kommer ses. när ska du dit?

Jag har inte bestämmt datum än, det är ju några datumöver. När ska du dit? :)

Min häst gick som "lägerhäst" på Tricorn förra sommaren! Dom är jätteduktiga där och det är jättefint!

Fast min häst är mer en enmanshäst så han fick åka hem igen i slutet av sommaren så han är inte kvar dock.

Min häst kan (tyvärr) inte åka på bete i sommar, så jag funderar på att fara på läger med henne. Ett sånt där mysläger, som avslutas med en långritt på flera dagar :) Har velat åka dit länge :D

Åh! Nu längtar jag ännu mer till lägret :)
Hoppas bara att jag och hästen kommit ihop oss ordentligt och jag lyckats få upp konditionen på honom och kanske till och med lyckats lära honom nåt tills dess :p Men det där med lärandet är jag övertygad om att vi kommer få gott om på lägret ändå :D

Kul att din häst gått där som lägerhäst :) Men alla hästar funkar ju inte med fler ryttare.. så är det ju bara.. Har du kvar honom? Vad är det för häst?

ja jag har kvar min häst, en connemara som heter Zinzano. Han finns nog med på bild på tricorns hemsida har jag för mig.

Fast nu är han hos en ny fodervärd och ska bli hoppehäst istället :p

Aha!
Ska genast kila in på sidan och tjuvkika på honom(om jag lyckas hitta på honom dvs) :D

Senast ändrad:

Jag ska på läger hos Anders Josefsson:) Tänkte åka på de utan min häst eftersom att de at nyttigt att prova andra hästar också! Och om de nu blir av ska ja även till Rick Lemay med min lilla älskling!:love: // Mollan

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 230
Senast: malumbub
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben