jag är en riktig tjatmaja...;)

S

sanni

Men jag måste ju förbereda mig...nervös redan..inga tälingsnerver..
läste i prop att Göingeritten var kraftigt kuperad. Är den väldigt jobbig att rida?
Bra att veta eftersom att jag ska rida dackeritten två veckor efter, men den verkar ju vara lite lättare.

Sv: jag är en riktig tjatmaja...;)

Hej!
Nej, så kuperad är den inte - den böljar, så det är inget slätlöp, men 50km är helt OK. På 80km-slingan var den sista milen ganska stökig i underlaget. (teräng och knöligt, så man måste ta det lugnt). 120 har jag inte ridit ännu, hade tänkt göra det i år, så de slingorna kan jag inte svara på. Det är en fin och mycket välarrangerad tävling.

Sv: jag är en riktig tjatmaja...;)

sanni skrev:
Men jag måste ju förbereda mig...nervös redan..inga tälingsnerver..
läste i prop att Göingeritten var kraftigt kuperad. Är den väldigt jobbig att rida?
Bra att veta eftersom att jag ska rida dackeritten två veckor efter, men den verkar ju vara lite lättare.

Hej,

Vet du var man kan hitta info om Göingeritten? Vore intressant att veta mer :)

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 874
Senast: MML
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 361
Senast: lirco11
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
647
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka