Jag är en helt osympatisk människa...

Lill76

Trådstartare
Går här o röjer o städar, medan min sambo ligger sjuk i sängen, o jag är så irriterad.... Vi hyr en gård o ska snart flytta o nu vill hyresvärden visa gården för nya ev. hyresgäster på söndag o vi måste ju snygga till lite här. Vi har bara bott här en kortare tid o jag kan inte fatta hur det kan bli så mycket skit!!?? :eek: Som sagt sambon är sjuk o jag skulle helst av allt vilja gå in o skaka honom o fråga hur man kan ställa till sån förbannad röra i 2 garage på 6 månader.... Å alla jävla ölburkar där är - en förmögenhet måste gått åt för att köpa alla dom. Ja - han dricker för mycket o är dessutom slarvig..... :meh: och nu är han sjuk oxå..... O jag väljer idag att vara arg..... Tur jag är ordentlig o näst intill nykterist..... / häxan Surtant på krigsstigen

Miniräknare får det bli!! Men han kommer ju att kontra med hur mycket pengar jag lägger på hästar.....fast det är ju MYCKET bättre än öl!!!

jag skulle helst av allt vilja gå in o skaka honom o fråga hur man kan ställa till sån förbannad röra i 2 garage på 6 månader

*KL* Lite trådkap angående att röra till det för sig. Man kan säkert beskylla mig också för att vara osympatisk, däremot absolut inte pedant eller perfekt alls, men jag undrar verkligen följande:

:banghead: Om man inte gillar att slösa sin tid på att städa och klagar höggljutt varje gång man inte kan undslippa denna syssla, varför ska man då envisas med att ständigt sprida alla möjliga saker överallt så det blir maximalt svårstädat ?

:banghead::banghead: ( Vidare, om det till äventyrs någon gång redan är uppröjt (läs: av annan hjälpsam person) - varför inte försöka göra åtminstone ett halvhjärtat försök att bibehålla den ordningen ett tag ?

:banghead: :banghead: :banghead: På samma tema: Om man inte gillar att diska, varför lägga allt i en gigantisk röra med smutsig och "ren" :nailbiting: disk mixat, plast, matrester och gud vet vad över hela köket ? :wtf::yuck::arghh::rage:

osv osv några av er fattar nog galoppen. Kan någon av er vänligen förklara detta fenomen ??? :confused:

OBS detta beteende har inget solklart samband med kön enligt mina erfarenheter... :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 894
Senast: QueenLilith
·
Relationer Trodde inte de skulle gå så långt att jag skulle sätta mig här och skriva om råd. Men känns som jag behöver lite hjälp. Förbered er på...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
27 818
Senast: mandalaki
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 602
Senast: Gry
·
Övr. Hund Nu behöver jag er hjälp. Jag vet inte hur jag ska agera/bemöta en viss typ av människor. Jag misstänker att de flesta hundägare stött på...
Svar
18
· Visningar
2 448
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama