S
Sweet
Sv: Jag älskar verkligen H**ks!
**raderat**
**raderat**
Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enigt mig ska den fästas i den övre, lilla ringen. Sätter man den i den stora ringen tar den ju inte emot, och har ingen funktion öht.pimy skrev:Hur ska en curbstrap fästas enligt dig då?
Gerd skrev:Enligt mej ska den fästas i bettringen. Och då kommer det se ut som bilden visar..
Tigertofflan skrev:Bettet är kapat och ögonlapparna (vad nu det heter..) är borta... men det tredje hittar jag inte?![]()
Men jag tycker hela bettet ser konsigt ut till den hästen. Dessutom sitter det väl ganska högt upp?pimy skrev:Så tänkte jag med... Fäster man den i tygelringen på stångbettet så blir det ju bara en rem som håller ihop bettets skänklar, och det kan väl inte vara det rätta?? Att få den där korta remmen att räcka runt till att sätta i den översta ringen som sidostycket fästs i, tror jag blir svårt. SÄtter man den där tycker nog jag att den verkar väl högt upp för att ge rätt effekt... men det är kanske hela bettet det är fel på, inte bara remmen placering...