JAG ÄLSKAR DIG OLIVER *love*

Bansan

Trådstartare
Måste bara får säga att jag har världens underbaraste, snällaste & mest älskvärda gammelkatt :love:

Inte nog med att han är den mest väluppfostrade katt jag nånsin träffat & att han är klok som en uggla...

Nyss satt jag har & grät & mådde jättedåligt & var verkligen alldeles förtvivlad. Då kom Oliver tassande & först petade han på mig mede tassen som för att fråga "Men mamma, hur är det fatt?", sen kröp han försiktigt upp i mitt knä & upp & pussade mig på näsan & slickade på mina kinder... sen rullade han ihop sig till en boll & spann allt vad han kunde :love:

Vem kan vara ledsen med en sån katt?

OliverMaj2006.jpg

Sv: JAG ÄLSKAR DIG OLIVER *love*

Vilken kisse du har!!

Han ser ut som en sådan katt, som vet att ta hand om sin matte!!

:love:

Åh, vilken fining..! :love: Det syns i ansiktet att han är gammal, på ett positivt sätt, han ser så klok ut i blicken. Har haft ett par katter som kommit upp i den åldern, de läser ens tankar när de varit med så länge... underbart. :bow:

Vilken kisse du har!!

Han ser ut som en sådan katt, som vet att ta hand om sin matte!!

:love:

Åh, vilken fining..! :love: Det syns i ansiktet att han är gammal, på ett positivt sätt, han ser så klok ut i blicken. Har haft ett par katter som kommit upp i den åldern, de läser ens tankar när de varit med så länge... underbart. :bow:

Visst är han bara fantastiskt! :love: & han har sovit på min kudde så gott som varje natt sedan han var 9 veckor gammal :love:

Jag har hans "systerson" också som är lite yngre :)

underbart att ha en sådan kompis! njut av varje stund tillsammans. jag förlorade min följeslagare genom livet för ett par månader sen, fortfarande tungt. han blev 17 år gammal, också sådär klok ända in till det sista :love:

Fy vad mysigt!! Jag har en katt som är precis lika!! lr jag har 2 katter
en som är heelt underbar, men man måste behandla han som en liten choklad katt, hans hjärta smälter för matte och han är så skör:love: han vet exakt när jag är rädd, ledsen eller arg men han vet exakt när jag är glad och på bus humör, han brukar följa med min mamma på morgonen och hämta tidningen och när mamma stjussar mej till skolan på morgonen brukar han följa med i bilen!! han är mitt hjärta!! men vi har ju även en till katt, när min bror hade brutit armen var han uppe hela natten och grät och katten var alldeles till sig han visste inte vad han skulle göra för att få honom glad!

Liknande trådar

S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 233
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar