Jag är gravid =)

Sv: Jag är gravid =)

Jag tycker att det är en självklarhet att man testar för HIV, hur man än har levt sitt liv. Det finns jätte många som inte har en aning om att de har HIV, som bara kanske har haft sex med några stycken. HIV finns där man minst anar det.

Dåligt om de inte gör det, skulle jag vilja säga!
 
Senast ändrad:
Sv: Jag är gravid =)

Ja, jag tänkte mer på det du skrev och inte vad barnmorskan sa. Jag tror de flesta BM är ganska försiktiga med att påpeka och bedöma ens leverne. Sen tror jag inte man får könssjukdomar (förutom HIV) av sprutor.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jag är gravid =)

Har man har ett sånt "levene" så tar de även prov för hiv och könssjukdommar.

Tokigt, mitt leverne bortser från droger och one-nightstands. Men mig tog de HIV-prov på samt alla andra könssjukdomar, likaså på systrami och hennes vänner som varit gravida..

Tror inte jag känner någon som inte fått lämna dessa prov..

Annars kanske det är dags för mig att känna mig kränkt av min BM och ifrågasätta varför jag fått lämna HIV-test när jag själv inte bett om det?

STORT GRATTIS TS, du har änna "sluppit" första halvan av graviditeten.. Var med vilje eller märkte du inget?
 
Sv: Jag är gravid =)

Okej, vad kul!! Får vi se vem som kommer först. :) spännande!!
 
Sv: Jag är gravid =)

Jag märkte väl inget speciellt egentligen, men det ska bli spännande :) skönt att må så bra!!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag håller på att bli förkyld och jag blir alltid heltäppt i näsan vid förkylning. Jag hittar motstridig information på nätet angående...
2
Svar
22
· Visningar
1 932
Senast: Fille
·
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 754
Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: McFlurry
·
Övr. Barn En kompis har kämpat för att få barn och är nu gravid, jag vill köpa nåt åt lilla familjen. Polarn och pyret har släppt en Stig...
2
Svar
25
· Visningar
2 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp