Jacson Santa cruz hopp-dressyr

T

Tind

Jag testade idag en Jacson Santa Cruz (Celine) hopp. Låg superbra! Men saken är den att jag vill ha en dressyrsadel. Någon som vet om någon av jacsons dressyrmodeller har en likadan bom? Vill ha samma passform men dressyrsadel.

Sv: Jacson Santa cruz hopp-dressyr

En lite fundering jag hade. Jag har alltid upplevt min häst som bred, men en x-vid av nämda sadelmärket låg bra. Har samtidigt hört att dessa ska vara relativt smala i bomvidderna. Hur många grader ligger den x-vida på?

Liknande trådar

Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 425
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 321
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Igår provred jag i dotterns Bates Caprilli hopp för första gången. Det var som att sitta i en soffa, så skön! Jag skulle behöva en...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka