Jack Russell

K

Kimz0r

Efter mycket dividerande och diskuterande fram och tillbaka har vi nu bestämt oss för att det blir en Jack Russell... Mycket hund i liten förpackning, så nu vill jag veta allt om Buke-jackisarna. :p ;)
 
Sv: Jack Russell

Jag har en Jack Russel tik. Hon är den mest underbara familje och gårdshund man kan ha. Hon har full koll på allt som händer på gården. Alltid allert. Vet exakt var katterna och hönsen är. Startar moppen är hon genast där och vill åka med.
Sover runt i alla familjemedlemmars sängar om nätterna.
Hon är nu väldigt tjock, eftersom hon ska valpa inom en vecka.
det ska bli första kullen och känns jättespännande.
 
Sv: Jack Russell

:bow: :bow: Tack för informationen! :)

Måste dock tyvärr meddela att maken ändrade sig... två gånger till samma dag som jag skrev inlägget. Vi har slutgiltigt bestämt oss för en ras nu, men jag berättar inte vilken för då jinxar jag väl så det inte blir av. :crazy:
 
Sv: Jack Russell

Och min mor (eller ja Siri då:D ) har precis fått sina små! Hon överaskade alla och klämde fram 6 stycken...
familjen4juli.JPG


Kimz0r är du säker på att du inte ska ha en sån har liten då?:love:
7julipepper.JPG



Fler bilder på hemsidan!
www.rivervalleyrussells.com
 
Sv: Jack Russell

Söööta! :D Vi har planer på att skaffa en hund till när den första är vuxen, d.v.s. nästa år. Eftersom maken fick välja ras den här gången, så väljer jag nästa. Då blir det kanske JR... :)
 
Sv: Jack Russell

Söker du en liten, robust jakt/brukshund med mycket temprament är rasen möjligtvis lämplig. Läs på mycket innan och var noga med uppfödare.

bra info.
http://jackrussell.nu/
 
Sv: Jack Russell

O herregud:eek: . Du får väl inte lägga ut bilder på sånna sötnosar utan att varna först:devil: .
Kakan ska INTE ha en Jr till, Kakan ska INTE ha en Jr till; Kakan ska......
 
Sv: Jack Russell

Tack. :) Vill ha en aktiv hund som jag kan GÖRA saker med, t.ex. agility, spår, lydnad, etc. :)
 
Sv: Jack Russell

Värre än Pitbulls (blivit attakerad 2 ggr vid 2 olika tillfällen inom loppet av 1 vecka av denna rasen.. Senast då för 2 dagar sedan)

Sätt pli på dessa små hundar för det är inga gull-gull hundar

Nu tror jag faktiskt inte att det är någon här inne som låter sin hund springa och bita folk.. Ville bara vara lite elak :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
980
Senast: Niyama
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·
R
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 137
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp