Jaaaaaaaa!

M

millansnillan

Direktmenyn är tillbaka! Som jag har saknat den! :love:

När den togs bort slutade jag att gå in på Hästforumen och höll mig till Snack & Annatforumen.
Detta för att jag var för lat för att trycka på ett par extra knappar :o

Men nu kan jag navigera utan att slösa en massa extraenergi :love:

Tack! :)

Sv: Jaaaaaaaa!

Håller med för fullt...
Jag blev sååååååååååååååååååå ledsen när den försvann när buke uppdaterades förra gången..
Det här är mycket enklare...

Tack Gunnar:bump: :bump: :bow: :bow:

*skickar en drös med kramar*

Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej!!!! :mad: :mad: :mad:

MYCKET missnöjd med extraspalten här bredvid, textutrymmet blir på tok för litet!!!

Snääääääääääääääääääälla, ändra tillbaka!!!! :bump:

MOAHAHAAA! Sex mot en! :p

Jag gillade det stora textutrymmet på den förra men jag gillar navigatormenyn mer. Man kan inte få allt man önskar sig häre i världen. Tur det kanske ;)

Skriver som jag gjorde i den andra tråden, den här handlar ju om menyraden....

Jag gillar inte att klaga på saker, för jag tycker i de flesta fallen att förändringar är bra..... men den här gör ont i mina ögon. Den stör i vänsterkanten och jag får svårt att se vad det står i inläggen.

Den förra, drop-down-menyn var bra, för den var bara där när man behövde den och tryckte ner den själv.....

Går det inte att ha så? Fast när man trycker på den så kommer den här menyn fram? Och när man klickat på det forum man vill gå till så åker den bort igen??? Kanske omöjligt? Det vore himla bra annars...

Fy vad hemskt irriterande med en extra spalt på sidan...Nu får man ju köra annan upplösning, villket mina ögon inte klarar av...det blir för smått...men som det är nu med extra menyn i vänsterkanten får man ju scrolla fram och tillbaka i sidled.

Nä, detta vart ju hemskt. Skulle vart en meny som man kan klicka bort om man så vill...Dessutom är ju menyn skitliten...man ser ju knappt texten.

Jag ser knappt vad det står numera, jag har MS och jag har skador på synnerven och jag klarar bara inte av att läsa när denna snabbmeny är uppe, det går bara inte!

Om den kommer att stanna kvar så kan inte jag stanna kvar jag kommer ju inte att kunna läsa någonting alls.

Tanken var god men resultatet mindre lyckat i mitt tycke.

Vill gärna ha en snabbmeny, men jag var utmärkt nöjd med den lilla nere i hörnlådan, när man läst klart tråden. Den har jag även sett att den används i flera liknande forum.

Ska man ha menyn på sidan så bör nog den ligga still medans textrutan scrollas?

Håller med dig till 100%..Det måste ju för tusan anpassas även för de med dålig syn..och då ska ju de som har perfekt syn anpassa sig. För de som har perfekt syn lider knappast av att menyn tas bort...

ainasoja skrev:
Så jobbigt är det inte att navigera utan sanbbmenyn så man märker att man slösar energi på det!

Det var ett skämt :angel:

Jag förstår om du tycker att det är jobbigt att se texten. På datorn kan man ställa in teckenstorlek för den som har synfel. Jag komme rinte ihåg exakt hur nu men det är ganska lätt och borde underlätta din läsning en hel del.

millansnillan skrev:
Det var ett skämt :angel:

Jag förstår om du tycker att det är jobbigt att se texten. På datorn kan man ställa in teckenstorlek för den som har synfel. Jag komme rinte ihåg exakt hur nu men det är ganska lätt och borde underlätta din läsning en hel del.

Men det är inte storleken på texten jag har problem med :D det är att vänstra ögat drar sig till vänster vilket gör att det är liiite svårt att läsa inläggen!

Jag har inte sånt synfel så att jag ser dåligt utan jag har svårt att kordinera ögonen om det är något som stör dom detta pga en skada på synnerven :(

Jag undrar hur många ÄLDRE här på Buke som tjatat sig till denna skitmeny till vänster ? Verkar ju mest vara 15-20 åringar...det kanske förklarar saken. Denna meny är ju sånt man skulle gillat i tonåren...knappas nuförtiden.

Hur sitter du när du sitter vid datorn? Oftast går det mycket lättare om man bara vrider sig lite åt ett håll. Jag har kraftigt nedsatt syn på ett öga och det hjälper mig en hel del :)

Mynta2: Vad har det med åldern att göra hurvida man gillar saker och ting?

millansnillan skrev:
Hur sitter du när du sitter vid datorn? Oftast går det mycket lättare om man bara vrider sig lite åt ett håll. Jag har kraftigt nedsatt syn på ett öga och det hjälper mig en hel del :)

Tack för tipset :)

Tyvärr så funkar det inte på det sättet för mig vänster öga drar sig obemärkt till vänster och hjärnan försöker tyda det som står där samtidigt som högra ögat försöker läsa det som står på höger sida :o

Fasiken kvinna är man men inte kan man läsa två olika texter samtidigt :D

Nu löser jag det med att hålla för menyn till vänster och visst funkar det hyfsat då men det blir ju inte direkt nån långläsning :D

Ainasoja som känner sig om en gammal gnällkärring :cry:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 618
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 006
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Uppdateringstråd 30