Ja jag är barnslig...

Trådstartare
:rofl:
Här är mina senaste tillskott i utrustning.
Rosa och ljusblåa "filtar" köpte h**ks ponnyshabrak och fick korta ner dem men så sött de blev.

Rosa: Träns, brösta med matchande rosa stenar och "filten"
(bröstan är ej med på bild, men det kommer helhetsbilder på hästen+utrustningen)
15012553.jpg

15012554.jpg

Blåa: Träns, brösta med matchande blåa stenar och "filten". Huvudlaget+tyglarna har jag blingat till själv då de bara var släta läderremmar utan krimskrams :D (bröstan är ej med på bild, men det kommer helhetsbilder på hästen+utrustningen)
15012556.jpg

15012558.jpg

15012559.jpg

Tur att man väntar barn annars så skulle man väl bli inlagd på psyket omedelbart :p

Sv: Ja jag är barnslig...

vad gulligt :love:

vad har du för storlek på sitsen? ponnyschabrak skulle knappast passa under mina sadlar :p

Är cob på shabraket, förut har jag bara sett ponny och full.
Sadeln är specialbeställd så den är x-tra kortad i bommen sitsen är nog som en 15" ungefär :)

ska bli jättekul med en lite westernknodd (klart att den kommer vara intresserad av hästar :angel:) här blir det inga sporter med bollar och så utan rena hästkrafter, sambon har dock delade meningar om detta :rofl::rofl::rofl:

nemen, Grattis Cita! :D

och jag tyckte pryttlarna som vanligt var skitroliga och fina ^^

:bow::bow:
du är min pysselidol! (om man nu kan kalla allt ditt jobb för pyssel..)

Du är ju så duktig! Vilken pyssel människa du är! Och grattis i förskott, klart det blir en westernknodd :)

på pryss.nu, men du får mejla om stenarna för de finns inte med på deras sida :idea:

eller föresten vilka stenar mena du? de rosa eller blå?

jag är mest intresserad av sådana man kan stryka fast på kläder som kan matcha ev utsmyckning(strass o dyl) på träns/pad

grattis! :D asfina grejer oxå ,viiiill ha O_o

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka