ja är så GLAAAD!!!

T

Tvistjarna

Måste bara få skriva av mej lite! ja ahr en isis! har haft lite problem me att hon inte andvänder baken och att hon inte är lösgjord i nacken! Idag provade ja kompisens sadel! ALLT bara kom! Hon tog i me baken i skritten som bare den :banana: hon var helt lösgjord i nacken å allt! ja red på långa tyglar rörde inte ens munnen! hon gick ändå i samlad skritt i form tyggade på bettet å allt utan att ja gjorde ngnting! :) hon gick i form i traven (aldrig gjort innan!) Hon tölta på långa tyglar, har alltid tappat henne i traven innan! hon tölta bara i bland innan när man jobbade jätte mkt me henne! men ida så tölta hon på , på långa tyglar bara lite passaktig men de va nästan ren tölt! Jag är ÖVERLYCKLIG!!!! :p :p :p
Förlåt ja menar INTE med att skryta ja är bara så glad! för ja har värkligen kämpat innan å tyckt att de nästan vart omöjligt !! åsså idag! bara för ja prova en annan sadel.! de va samma märke som hennes sadel bara att denna var en nyare modell! har provat andra sadlar innan som ja tyckt vart bra men denna va bäst :)

Sv: ja är så GLAAAD!!!

Ibland är det otroligt vad de små detaljerna kan göra! När man hör sådana här saker så blir man ännu mer noga med att allt verkligen ska passa perfekt till hästen. För tänk om hästen skulle kunna gå bättre och jag helt enkelt utan att tänka på det hindrar den från att göra det :eek:

/Sara

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 215
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka