Iver fyller 3 år!

Lilljessicah

Trådstartare
Hur är det möjligt att tre år redan har gått sen den otroligt efterlängtade dagen då min lillgurka föddes den där hösten 2008?

Vi hade ett motigt första år med en krånglig korsbandsskada som knäckte mig totalt.

Men sen kom vi igång och fick äntligen påbörja träningen vi så länge suktat efter.

Vi började tävla.

Och idag är alltså dagen då min gurka blir tre år. Hunden som möter livet med en glad, förväntansfull attityd varje dag, det hade inte kunnat bli bättre än såhär. Grattis min allra bästaste hund!

:love::love::love::love:

Sv: Iver fyller 3 år!

Grattis Iver! :) Visst kommer man ihåg den där dagen för nästan tre år sedan när du presenterade ditt lilla nyförvärv. Tänk vad tiden går fort!

Liknande trådar

Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 370
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund 18 augusti 2003 skapade jag en tråd här på Bukefalos där jag frågade om någon hade erfarenhet av korthårig collie. Knappt två år senare...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 945
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka