Italienskt i Stockholm

Bluefish

Trådstartare
Vart är det godast? Är också en sucker för indiskt så vet du någon kanonrestaurang på det temat vill jag ha det också :D I stan alltså, är inte jättesugen att pendla utanför de centrala bitarna. Pris är inte jätteviktigt men det är ju onekligen ett plus om man får en varmrätt under femhunkan.

Vart är det godast? Är också en sucker för indiskt så vet du någon kanonrestaurang på det temat vill jag ha det också :D I stan alltså, är inte jättesugen att pendla utanför de centrala bitarna. Pris är inte jätteviktigt men det är ju onekligen ett plus om man får en varmrätt under femhunkan.

Bästa indiern är lätt Indian Garden. De finns numer lite varstans, tror det är fyra restauranger sammanlagt.

När det gäller italienskt så var Cafe Nero bra för några år sen, men har inte örnkoll på hur de är idag. Lite enklare mat, mycket pasta och så, men gott och vällagat.

Il Conte på Grevgatan, mums! :)

Jag har inte varit där själv, men Veccia Signora på söder (renstiernas gata tror jag) ska tydligen vara riktigt bra.

Liknande trådar

Mat Ska snart upp till Stockholm för en jobbgrej och ska bo på hotell Birger Jarl. Är helt lost inom restaurangvärlden i Stockholm så nu...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: Mineur
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 256
Senast: ameo
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 185
Senast: Gunnar
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar