Istället för Windows Movie Maker?

WBanna

Trådstartare
Tänkte klippa ihop en snygg försäljningsfilm för min häst och satte mig vid datorn för att göra det i WMW, men tji fick jag, det programmet fanns ju inte längre. :( Har ni några bra tips på ett likvärdigt program som går att ladda ner på nätet?

Finns massa, google är din vän. Men WMW finns kvar men du behöver ladda hem det från windows sida. Kostar inget.

Finns massa, google är din vän. Men WMW finns kvar men du behöver ladda hem det från windows sida. Kostar inget.

Nej, det går inte att ladda hem WMW längre. Självklart googlar jag, men det är lite tråkigt att ladda hem olika program bara för att testa, så hoppades på lite tips här. Men jag hittade ett annat program som var ganska likt, men WMW var bättre. :)

Jo movie maker finns för nedladdning ända till och med win 10.

Dock är det ju ett väldigt basic program så tror det finns väldigt många bättre :)

Jo movie maker finns för nedladdning ända till och med win 10.

Dock är det ju ett väldigt basic program så tror det finns väldigt många bättre :)

Vart jag än har googlat så står det överallt att WMW eller Essentials inte går att ladda ner längre. :confused: Jag tar jättegärna emot en länk till nedladdningssidan, för jag lyckas inte hitta den själv.

Hade samma problem förra veckan. Drog ner Videopad, har inte använt det jättemycket men det ska likna Windows Movie Maker :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 275
Senast: ako
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 621
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
IT & mobiler Moderkort: ASUS Z87-A Z87 S-1150 ATX Processor: Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz processor RAM: 16 GB DDR3 Nätagg: Thermaltake Smart M850W...
Svar
3
· Visningar
758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar