Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men nu är det inte TS häst, så då går det inte att ta ut vet eller byta utrustning eller någonting annat om inte ägaren går med på det. I det här fallet verkar ägaren totalt ointresserad.
Det är sant @yennork och samtidigt tänker jag att TS förmodligen är intresserad att att lära sig vad man kan göra i situationer som den här inte bara för hästen hen rider nu, men även om hen finner sig i en liknande situation i framtiden. Tycker det verkar som att TS har försökt så bra det går att prata med ägaren som du säger, men det skadar aldrig att bolla ideer
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
Hundavel & Ras Haha ja jag föreställde mig någon slags genetisk mutation som att en del andra raser föds med stubbsvans och börja leta i mitt minne om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.