Islandssto vill inte bli riden

Men nu är det inte TS häst, så då går det inte att ta ut vet eller byta utrustning eller någonting annat om inte ägaren går med på det. I det här fallet verkar ägaren totalt ointresserad.

Det är sant @yennork och samtidigt tänker jag att TS förmodligen är intresserad att att lära sig vad man kan göra i situationer som den här inte bara för hästen hen rider nu, men även om hen finner sig i en liknande situation i framtiden. Tycker det verkar som att TS har försökt så bra det går att prata med ägaren som du säger, men det skadar aldrig att bolla ideer :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 323
Senast: lirco11
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 903
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 043
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka