Islandshästforumet

Tyvärr samma anledning som övriga grenforum som flyttat in dit.
Aktiviteten den senaste tiden har varit väldigt låg, trist då just Islandshäst varit väldigt aktivt längre tillbaka.

Tyvärr samma anledning som övriga grenforum som flyttat in dit.
Aktiviteten den senaste tiden har varit väldigt låg, trist då just Islandshäst varit väldigt aktivt längre tillbaka.
Anade det. Hur räknar du på aktivitet i såna lägen? Kollade mängden trådar som varit aktiva sen årsskiftet och det är samma mängd som på Fälttävlan och Körning, vore ju trist om det bara blir Dressyr och Hoppning kvar, även om jag förstår syftet med att inte ha inaktiva forum.

Det jag kan se lite som ett "problem" med detta, är väl att det fanns rätt mycket trådar som inte har med tävling att göra, och tänker att folk kanske inte tittar under "Tävlingsgrenar" efter såna. Vore det möjligt att döpa om "Tävlingsgrenar" till bara "Grenar" eller något annat, liknande, som antyder att det är specifika inriktningar, men inte nödvändigtvis handlar om tävling? Det tror jag kunde vara till fördel för alla grenar som ligger där.

Liknande trådar

Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
155
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama