islandshästar på TV i kväll????

J

josse

Läste ngnstans att det skulle vara islandshästar med på lilla sportspegeln i kväll(måndag den 21/2), är det ngn mer som hört detta eller är jag ute och cyklar?

Sv: islandshästar på TV i kväll????

Du är inte ute och cyklar! Det ska till och med vara en islandshäst med i studion.

Oh någon mer som hört detta, bra trodde också att jag bara inbillade mig :rofl:

kollade ni på det? jag såg lite. passgång fniss=)
va det den kände solfari?

Solfari är ju med. Men har inte ahn ett alldeles för stort bett på sig?

Solfari är jättefin!! Fint bevis på Islandshästens starka psyke. Hur många andra hästar (andra raser) klarar av en TV-studio..... Synd att det inte vart mer än typ 5 minuter dessutom tycker jag att man kunde ha berättat vart och när VM är i sommar!

Wow, inslaget varade flera minuter!!! :bump: (ironisk) Fin pålle och ganska cool för att befinna sig i en TV-studio. Jag skulle vilja se 500kg hispig storhäst därinne :cool:
Nä, man är ju inte bortskämd med islandshästar i svensk TV så jag är glad för det lilla :smirk:

Jag satt och kollade på Benny Lindals nya film när jag stängde av l halv 7, men inte var det värt det. :P
Fy va lite det var :smirk:

Ja det var ju som vanligt, man sitter och väntar och väntar och vä.... åsså kommer det några minuter. Men man får väl vara glad för det lilla.

Härlig var han i varje fall hästen :love:, cool. "Skulle det här vara något märkvärdigt", såg han ut att tänka :D Det är ju en hel del bråte i en studio som tittarna inte ser som en häst gott kunde tycka var läskigt. Jag själv satt bara och väntade på att han skulle lämna lite "visitkort" på gummimattan de lagt ut :p det hade ju varit häftigt *fniss*.

Jag tyckte de kunde visat mer o pratat mer med, heter hon Johanna? O sagt VAR VM:et är någonstans.

Jag menar, gör man så stort besvär med att ta in häst o människa i studion kan man ju göra lite mer av det oxå!

Ja det tycker man ju, men jag är luttrad vad gäller TV och islandshästar. Tyvärr hade säkert inte Johanna så mycket talan vad gällde att berätta om islandshästen och VM. Men vi får väl i alla fall vara glada att islandhästen fick vara med överhuvudtaget.

Minns att TV var ute en hel dag på ett SM för länge sedan, undrar om det inte var SM i Karlstad -84 eller nåt sånt. I varje fall var vi ett stort gäng hoptryckta framför TVn på ett litet hotellrum och skulle titta på inslaget som skulle komma under sporten. Till slut tog programmet slut och då - då först nämde programledaren "åsså får ni se lite bilder från islands SM" och så var det någon passande häst som flimrade förbi i bakgrunden samtidigt som sluttexten för programmet rullade.

Där satt vi ganska snopna men mest synd tyckte man ju om TV-teamet som filmat hela långa dagen.

Dom ku de ju ha haft med fler inslag under programmet och inte bara det där lilla, man blev ju lite besviken. Men kul att dom fick vara med iaf.. :banana:

Liknande trådar

Hästvård Vi har en ponny som visade hälta när den togs in från hagen. Ställdes på box ett par dagar och visade ingen hälta när vi tog ut den. På...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
488
Senast: cassina
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
548
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka