Islandshäst köp

I

Islandshorselover

Hej! Om jag vill köpa en bra, trafiksäker och snäll islandshäst som jag ej är ute efter att tävla med, vad är då ett lämpligt pris? Tacksam för svar :)

Sv: Islandshäst köp

beror mycket på om hästen har exem, har spatt, hur gammal den är osv. Men runt 40 - 50 tusen skulle jag nog tippa på!
exem hästarna är billigare iof men blir dyrast i längden!

Sv: Islandshäst köp

Hej! Om jag vill köpa en bra, trafiksäker och snäll islandshäst som jag ej är ute efter att tävla med, vad är då ett lämpligt pris? Tacksam för svar :)

Jag har en jättesnäll go islänning, som är trafiksäker och kan gå rent i alla gångarter. tävlar inte med honom, han kostade 45.000 Tycker det var ett rimligt pris. Kan nog bli bättre med mer träning och vi kämpar på! :)

Så tycker nog att mellan 40-50.000 på en islänning du vill ha -som har alla gångarter kostar runt detta. Är den äldre, eller har exsem kan priset bli lägre.

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Sryoqwe
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
752

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka