Islandshäst inredning i hemmet!

Askur

Trådstartare
Är det någon som vet vart man kan köpa inredning med Islandshästar?
Kan vara allt från tavlor, hästskor osv. HELST en töltande islandshäststaty.
Kom med alla tips och förslag ni har! Jag vill ha mitt hem speglat utav mitt intresse!! :)
 
Sv: Islandshäst inredning i hemmet!

På equito.se finns massor, vet inte om de har islandshästsaker dock. Har sett att de annonserar på Hippson iaf
 
Sv: Islandshäst inredning i hemmet!

Googla på 'islandshäst keramik' så kommer sidan upp som första val (iaf hos mig).

Man behöver dock sitta vid en dator för att kunna se bilderna på keramikhästarna. Funkar inte med iPad upptäckte jag.

Keramikhästarna är underbara! :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 883
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
776
Senast: Flixon
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp