Islandshäst i ngt varmt land

B

Blomman

Hej
Jag har för mig att jag läst om ngt land typ spanien där det finns islandshästar. (ja det var ngt varmt land iaf):o

Jag är sugen på att åka utomlands o rida islandshäst men jag vill sola oxå :)

Har du ngra bra tips, på greenway och häst o sportresor hittar jag ingenting:cry:

Kom gärna med tips

Sv: Islandshäst i ngt varmt land

Jag har för mig att jag läst något reportage om en svensk tjej som hade islänningar i Toscana i Italien?

men snyft de e ju bara fullbokat o så hade dom ingen resa när jag har semester
:cry:

Häromdagen såg jag en annons i Hästf**us om islandshästar i Frankrike...
Sedan vet jag en tjej som bokat in sig på Toscana i oktober, som nog inte kunde åka. Men det blir kanske fler med din semester?

Har för mej att det även finns i spanien men jag kan ju ha fel.Testa att googla.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 499
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456
Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 346
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka